مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره 81 شهید دانشجوی استان عصر امروز سه شنبه در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۵۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ شهرام مهدوی‌مطلق اظهار کرد: بیست و یکمین یادواره شهدای دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شهدای غواص عصر امروز سه شنبه 11 اسفند در حسنیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: این مراسم عصر امروز سه‌شنبه یازدهم اسفند بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سید نورالدین عافی نویسنده کتاب معروف "نورالدین پسر ایران" و مداحی امید جمال‌فر از مداحان برجسته استان برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد 81 شهید دانشجو در هشت سال دفاع مقدس به نظام و انقلاب تقدیم کرد که تاکنون 20 یادواره شهدای دانشجو در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده است.

 

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان علاوه بر تلاش در عرصه علمی در زمان جنگ در خط مقدم جبهه حضور داشتند، گفت: جنگ و دفاع مقدس صرفا یک دفاع عمومی نبود بلکه بسیاری از دانشجویان به عنوان فرماندهان ارشد این جنگ حضور داشتند.

 

مهدوی‌مطلق اضافه کرد: دانشجویان به عنوان یک الگوی موفق در عرصه علم، ایثار و حماسه بودند و نکوداشت شهدای دانشجو برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های دانشجویان در سال‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات