مسابقات فوتسال لیگ برتر میان تیم‌های بسیج ناحیه مقاومت تفرش برگزار شد و تیم سرباز حوزه مقاومت شهید بهشتی توانست مسابقه را با نتیجه 7 بر 4 به نفع خود به پایان رساند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۷۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، در این دوره از مسابقات که در سالن شهید بابا علی این شهرستان برگزار شد دو تیم پایگاه موسی‌بن جعفر(ع) و سربازان حوزه مقاومت شهید بهشتی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

در نیمه نخست بازی تیم سربازان حوزه مقاومت شهید بهشتی پیشتاز بود و توانست در دقایقی که از این مسابقه می‌گذشت دو گل در دروازه حریف به ثمر نشانده و پیشتاز باشد.

اما هنوز نیمه نخست پایان نیافته بود که در دقایق پایانی تیم فوتسال تیم پایگاه موسی‌بن جعفر(ع) توانست نتیجه را مساوی کند و در نهیات بازی به مرحله دوم کشیده شد.

نیمه دوم برای سربازان حوزه مقاومت شهید بهشتی که برای صعود نیازمند بُرد در این مسابقه بودند حائز اهمیت بود از این‌رو از همان ثانیه‌های نخست در نیمه دوم پر تلاش ظاهر شدند.

در این نیمه توانستند با بازی سرعتی و تکنیکی که به نمایش گذاشته بودند در نهایت نتیجه را با وارد کردن 5 گل در دروازه حریف به نفع خود تغییر دهند.

تیم حریف نیز دست از تلاش برنداشته بود و توانست در نیمه دوم 2 گل دیگر وارد دروازه تیم مقابل کند و در نهیات در پایان این مسابقه نتیجه با امتیاز 7 بر 4 به نفع تیم سرباز حوزه مقاومت شهید بهشتی به پایان رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات