مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه تفرش گفت: بسیجیان به عنوان حافظان ارزش‌های ناب اسلامی مروج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۷۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، صالحی از اهدای کتاب به پایگاهای بسیج تفرش خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ترویج کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه به ویژه در بین اعضای پایگاه‌های بسیج صورت گرفته است.

وی افزود: اگر خواسته باشیم در دو صحنه جنگ اقتصادی و فرهنگی در مقابل دشمن پیروز شویم نیاز به تفکر و فرهنگ بسیجی داریم، عده‌ای فکر می‌کنند که بسیج فقط در زمان جنگ کارساز بوده در حالی که امروز هرکجا که بسیج حضور پیدا کرده نقش خود را به خوبی ایفا و دشمنان نیز اکثر زمان خود را در مقابله با نظام، بر روی فعالیت‌های بسیج متمرکز کرده‌اند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه تفرش تصریح کرد: با توجه به پائین بودن سرانه مطالعه در تفرش و به تبع آن در کشور باید برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن در عرصه علم بیش از این تجهیز شویم از این‌رو بالا رفتن سرانه کتابخوانی در بین بسیجیان، امروز به معنای بصیرت‌زایی این فرهنگ متعالی است.

صالحی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ مطالعه در بین جامعه گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی شرط توسعه فرهنگی و اقتصادی بوده و بایستی این امر در جامعه فراگیر شود و از آنجاکه اساس بسیج به مفهوم اجتماع مردم با هدف مشارکت در حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی است و برای پر عیار شدن فعالیت‌ها، باید بسیجیان اهل مطالعه و علم‌آموزی باشند.

وی افزود: بسیجیان با مطالعه دقیق خود به بینشی صحیح دست پیدا می‌کنند و دانش مورد نیاز را کسب خواهند کرد و در این زمینه هر‌چه بیشتر فعالیت کنند، در پاسداری از انقلاب اسلامی موفق‌تر خواهند بود که به این منظور 800 عنوان کتاب در مقاطع و مضامین مختلف به کتابخانه پایگاه مقاومت بسیج روستای محمدآباد دهستان رودبار شهرستان تفرش اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات