"انتخابات هفتم اسفند درک بالای سیاسی ملت را به نمایش گذاشت"

سیدحسن نصرالله مالک اشتر زمان و خاری در چشم دشمنان اسلام

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ادعای آل‌سعود درباره معرفی حزب‌الله به عنوان تروریست برگ دیگری از جنایات آل‌سعود است و سیدحسن نصرالله مالک اشتر زمان و خاری در چشم دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۲۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: تقوی بزرگترین سرمایه برای هر ملتی بوده و هر ملت که تقوی داشته باشد پیروز میدان است.

وی افزود: در سایه تقوی هیچ بذری آفت نخواهد گرفت و از بین نمی رود چراکه به برکت تقوی آنچه کشت می شود صد برابر برداشت می کنیم، معامله تقوی نافع ترین معامله هاست و باید توجه داشت که درخت تقوی همیشه سرسبز و خرم و با نشاط است، درخت تقوی درخت طوبا، درخت ولایت و قرب الی الله است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نهال تقوی را باید در قلب کاشت و مراقبت کرد، تقوی زبانی نمی شود که باید در تمامی اعمال و مراحل زندگی مورد توجه قرار گیرد و اگر تقوی پیشه کنیم از مسیر قرب الهی منحرف نخواهیم شد و سعادت دنیا و آخرت را کسب خواهیم کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به تهاجم ترم دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از برنامه های مبتذل ماهواره ای و نیز تکنولوژی های نوین ارتباطی درصدد هستند تا فساد و فحشا را در جامعه ترویج داده و به راحتی به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی افزود: البته آنان تنها مقصر نیستند، انان می‌خواهند به فساد و فحشا دامن بزنند تا ریشه مقاومت، مردانگی، استقلال، آزادی و آزادگی را بزنند و دوباره ایران را استعمار خود گردانند، آنان سیلی محکمی از حضرت امام خمینی(ره)، سپاه، بسیج و ارتش خوردند و می‌خواهند این سیلی محکم را با ازبین بردن اعتقادات و بنیان استوار جبران کنند تا ما را ملتی بی‌اراده کنند تا تن به خواسته‌های ظالمانه آنان دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: البته نسل آینده که نسل فاطمی، زینبی، حسنی و نسل عاشق آل محمد(ص) است تا ابد سرسخت و مقاوم ایستاده و دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارند تا کشتی انقلاب اسلامی را به صاحب برحقش حضرت والیعصر(عج) برسانند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به لزوم داشتن معرفت گفت: معرفت به مانند چراغی است که کوره راه‌های خطر را برایمان مشخص می‌کند و مسیر درست را در پیش چشمانمان روشن خواهد ساخت، هرچه معرفت کامل باشد ایمان نیز کامل‌تر خواهد بود.

وی افزود: هستند زمامدارانی که چراغ در دست دارند ولی فاسد هستند و وظیفه ما در مقابله با آنان توسل به مکتب اهل بیت(ع) است که باید این مکتب را بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات برگ زرینی بر تاریخ کشور افزودند، حضور بیش از 4 میلیون نفر تنها در پایتخت کشور در پای صندوق‌های رای چشم دشمنان را کور کردند، حضور 62 درصدی مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس بار دیگر اقتدار کشو.ر را بر رخ جهانیان کشید.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به انتخابات در پیش روی مردم آمریکا گفت: دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا هیلاری کلینتون و ترامپ مثل سگ و گربه با یکدیگر دعوا می‌کنند تا بتوانند یک رای به دست آورند.

وی افزود: نمایندگان باید با تمام وجود خود را وقف مجلس کنند چراکه یا نباید مسئولیت بپذیرند یا اگر پذیرفتند بایستی تمام قد برای انجام مسئولیت آماده باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ادعای ال‌سعود درباره تروریست بودن حزب‌الله لنبان گفت: آل‌سعود می‌خواهد حزب‌الله را به عنوان تروریست معرفی کند که این نیز برگ دیگری از جنایات ال‌سعود است چراکه حزب‌الله از یمن و سوریه دفاع می‌کند، آل‌سعود آنان را تروریست معرفی می‌کند درصورتی که حزب شرافت هستند در واقع سیدحسن نصرالله مالک اشتر زمان و خاری در چشم دشمنان اسلام است.

وی افزود: آل‌سعود پیروزی در یمن و سوریه را به گور خواهد برد و خداوند این خار ذلت را از میان بر خواهد داشت و حرمین شریفه آزاد خواهد گشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان سخنان خود تصریح کرد: یاد شهدای مدافع حرمف شهدای دوران دفاع مقدس و نیز یاد شهید حجت‌الاسلام هاشمی‌نزاد را گرامی می‌داریم همچنین رحلت آیت‌الله طبسی و فیلمساز و سینماگر بزرگ سلحشور و نیز ال‌طاهر یکی از علماء بزرگ خمین را نیز گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات