خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر:

حضور چشمگیر مردم در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان بود

امام جمعه روانسر گفت: حضور چشمگیر و باشکوه مردم بابصیرت ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفند پاسخ محکمی به دشمنان دین و کشور بود.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۳۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات افزود: ملت ایران در این انتخابات عزت و اقتدار ملی را به جهانیان نشان دادند.
وی همچنین با قدردانی از حضور 87 درصدی مردم شهرستان روانسر در انتخابات تصریح کرد: این حضور در سال های گذشته بی سابقه بوده و وظیفه مسئولان را در خدمتگزاری بیشتر به مردم دو چندان کرده است.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: زمینه توسعه شهرستان روانسر فراهم است و همه باید دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم که روانسر به جایگاه واقعی خود برسد.
ماموستا غفوری بر پرداخت زکات در جامعه تاکید و اظهار داشت: دین اسلام برای تامین نیازهای فقرا و توازن اجتماعی زکات را بر همه مسلمانان واجب کرده تا از این طریق سعادت جامعه و کاهش اختلاف طبقاتی را فراهم آورد.
وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام تاکید وافری بر کمک به همنوعان نیازمند شده اضافه کرد: ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان یک وظیفه همگانی است.
خطیب جمعه روانسر گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است و این عمل ابتکاری بزرگ در حمایت از فقرا و ایتام در جامعه است و خدمات حمایتی کمیته امداد برای دستگیری از نیازمندان جامعه ستودنی است.
ماموستا غفوری با بیان اینکه مردم به عنوان مهمترین متولیان حراست از منابع طبیعی نقش بسزایی را برعهده دارند، افزود: منابع طبیعی یکی از سرمایه های ملی است که باید بخوبی از آن محافظت کرد تا برای نسل های آینده پایدار بماند.
وی منابع طبیعی را عامل بقای زندگی، طراوت و سرزندگی دانست و افزود: حفظ و حراست از عرصه های طبیعی، تنها با مشارکت مردم میسر می شود و مردم نباید نقش خود را در این زمینه نادیده بگیرند.
امام جمعه روانسر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: شناخت سیره و سلوک پیامبر اسلام (ص) مایه سعادت مسلمانان است و پیامبر معارف و تعالیم دینی را گسترش داد تا محبت و برادری میان مسلمانان بیشتر شود.
ماموستا غفوری افزود: پیامبر عظیم الشان اسلام لحظه ای دست از رسالت تبلیغ بر نداشت و برای اعتلای اسلام ناب محمدی مجاهدتهای زیادی را متحمل شد.
وی مردم را به ‏بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان دعوت کرد و از آنها خواست با وحدت و همدلی مانع از دستیابی دشمنان به اهداف شومشان شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار