معاون بنیاد شهید استان یزد:
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: طرح "سپاس" ویژه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در استان یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۵۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی صدرالساداتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با تاکید بر اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد باید در جامعه ترویج شود.

وی یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را استفاده از فایل‌های صوتی شهدا، دست نوشته‌ها و وصایای آنها دانست و گفت: در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و باید این اقدامات توسعه یابد.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اهمیت تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان خاطرنشان کرد: در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، در استان یزد طرح سپاس اجرا می‌شود.

صدرالساداتی تصریح کرد: در این طرح که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه و بسیج برگزار می‌شود از خانواده شهدا در سراسر استان یزد سرکشی به عمل می‌آید.

وی افزود: این طرح به صورت رده‌ای و در زمان‌ها و مکان‌های مختلف انجام می‌شود که در نخستین رده آن، سرکشی به صورت هفتگی انجام می‌شود.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه در رده دوم، طرح سپاس به صورت سرکشی منطقه‌ای انجام و با حضور مسئولان از خانواده‌های شهدا دیدار به عمل می‌آید، گفت: مرحله منطقه‌ای این طرح پنج‌شنبه هفته آینده در منطقه آزادشهر یزد انجام می‌شود.

صدرالساداتی رده سوم این طرح را به صورت استانی دانست و گفت: خوشبختانه در یک سال گذشته، در تمام نقاط استان با حضور مسئولان اعم از امام جمعه، استاندار و مدیران کل از خانواده شهدا در سراسر استان سرکشی شده است.

ارسال نظرات