خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان(عج):

سپاه و بسیج آمادگی همکاری با هر دستگاهی را در خدمت به مردم دارد

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به شعار سال بیان کرد: در همدلی و هم زبانی سپاه پیش قدم است و هر دستگاهی هم تمایل داشته باشد ،برای کمک و همکاری در اجرای برنامه های عام المنفعه و خدمت رسانی به مردم ما آمادگی خود را اعلام می کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۵۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان سردار مجتبی فدا در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری که در سراسر کشور مراسم وِیژه ای برگزار می شود و مقام معظم رهبری(حفظه الله) به جهت فرهنگ سازی شخصا در آن حاضر می شوند و نهال می کارند برنامه مشترکی بین سپاه و شهرداری در روز یکشنبه 16 اسفند اجرا می شود.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه این برنامه در بوستان ها و نقاط مختلف شهر اصفهان برگزار می شود خاطر نشان کرد مردم ،نهاد ها و خانوادها ی معظم شهدا با یاد 230 هزار شهید انقلاب اسلامی اقدام به کاشت نهال می کنند.

فدا گفت :افتتاحیه مراسم در تالار نگین سپاهان شهر با سخنران نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و بعد هم با حضور خانواده ی شهدای شاخص استان و شهدای مدافع حرم با یاد شهید خود در بوستان ولایت ابتدای ورودی دهکده ی دفع مقدس اقدام به کاشت نهال می کنند.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خبر داد: سپاه استان در عرصه ی بیابان زدایی نیز با منابع طبیعی و کشاورزی همکاری و مشارکت دارد که الحمدلله نقش خیلی خوبی داشته وهرساله پروژه های مختلفی توسط بسیجیان و سپاه انجام می شود.

وی همچنین گفت: امسال پاییز یک بخش از مناطق بیابانی واقع در شرق اصفهان در جاده ی نایین به اصفهان به سپاه صاحب الزمان(عج) و بسیج سازندگی سپرده شده است.

سردار فدا با بیان اینکه بیابان زدایی نقش موثری در کاهش آلودگی هوا و آلاینده های زیست محیطی خواهد داشت و تاثیر زیادی در نشاط جامعه داردتاکید کرد:این توانمندی در سپاه و بسیج وجود دارد و اصل این است که دستگاه ها و ادارات دولتی بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مجتبی فدا در رابطه خدمتگذاری به مردم گفت:سازمان بسیج از مردم با مردم و برای مردم است و در نظام اسلامی مردم ولی نعمت هستند، هرچقدر به این مردم خدمت بشود کم است زیرا این مردم وفاداری و پایداری خود را به انقلاب و اسلام ثابت کردند و انتخابات هفت اسفند که از سر گذشت نشان ازحضور و مشارکت و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است.

وی افزود از سازمان هایی که همچنین ارتباط زیادی با مردم دارد شهرداری است که سپاه و بسیج جدای از این همکاری در زمینه هایی فرهنگی که ظرفیت های بسیار خوبی هم وجود دارد مشارکت هایی را با شهرداری دارد که جای تشکر است.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به شعار سال بیان کرد: در همدلی و هم زبانی سپاه پیش قدم است و هر دستگاهی هم تمایل داشته باشد ،برای کمک و همکاری در اجرای برنامه های عام المنفعه و خدمت رسانی به مردم ما آمادگی خود را اعلام می کنیم.

وی درپایان گفت: 19 اسفند هم به خاطر اینکه یکی از استان های فعال در امر بیابان زدایی و درختکاری و ایجاد و حفظ فضای سبز ،اصفهان بوده برنامه ای مشترک به صورت ویدئو کنفراس با سخنرانی ریاست سازمان بسیج کشور سردار نقدی برگزار می شود و در آنجا از عملکرد برادران بسیج سازندگی استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار