امام جمعه شهرکرد گفت:دست برداشتن از بازیگری‌های سیاسی، پیام ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند به دشمنان داخلی بود.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۵۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه امروز (۱۴ اسفندماه) شهرکرد از حضور هوشمندانه و به موقع مردم در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد و گفت: در شرایطی که میزان حضور مردم دیگر کشورهای دنیا در پای صندوق های رای زیر ۵۰ درصد است؛ اما در جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند ۶۲ درصد بود.

امام جمعه شهرکرد، لطف و عنایت الهی در برگزاری این انتخابات و رای مردم محسوس دانست و تصریح کرد: با هوشیاری و آگاهی مردم مجلس خبرگان رهبری بسیار خوب و ارزشمند و مجلس شورای اسلامی متوازن و متعادل شکل گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، تلاش دشمنان خارجی برای شکل دادن مجلسی همسو با خودشان را یادآور شد و گفت: به لطف الهی آن چه که بیرونی ها نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می خواستند محقق نشد و مردم نه بزرگی به آن ها گفتند.

خطیب جمعه شهرکرد دست برداشتن از بازیگری های سیاسی را پیام ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند به دشمنان داخل کشور عنوان کرد و افزود: مردم در نقاط مختلف کشور به طیف های مختلفی رای دادند که برایند این انتخابات شکل گیری مجلس متوازن و معتدل بود.

وی، تاکید کرد: مردم نمایندگان و مجلسی می خواهند که به معنای واقعی کلمه درخدمت مردم باشند و مجلس را درگیر مسائل بازی های سیاسی نکند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان به تلاش امروز برخی ها برای نفوذ به داخل مجلس و کم کردن کارایی آن اشاره و تصریح کرد: دشمنان و منفعت طلبان داخلی پیام ملت در هفتم اسفند را درک کنند و دست از سر این مجلس متوازن بردارند و اجازه بدهند نمایندگان به وظیفه اصلی خودشان که قانون گذاری و نظارت است، بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، در ادمه ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد را یادآور شد و گفت: یکی از ارزش های مهم نظام اسلامی و اسلام عزیز و کارهای پسندیده امام خمینی(ره) تاسیس این مجموعه بسیاز ارزشمند بود.

امام جمعه شهرکرد به ۱۵ اسفند روز درختکاری نیز اشاره کرد و گفت: حفظ و حراست از منابع خدادادی از جمله درخت اقدامی بسیار مهم و مورد تاکید دین مبین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان، غرس درخت را بزرگترین معروف و قطع درخت را بزرگترین منکر دانست و افزود: مردم هر چه می توانند در جهت توسعه فضای سبز تلاش کنند.

رییس شورای توسعه فعالیت های قرآنی استان در پایان به ۲۰ اسفند روز راهیان نور نیز اشاره کرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و روحیه ایثار و جهاد و شهادت در جامعه به واسطه حضور در مناطق عملیاتی کار بسیار ارزشمند و توسعه هر چه بیشتر آن هم از ضرورت ها است.

ارسال نظرات