حجت الاسلام کریمی در جمع کارکنان ناحیه ثارالله یزد گفت: انتخابات هفتم اسفند 94 همچون دیگر انتخابات ایران اسلامی پُر بود از حماسه حضور میلیون ها انسانی که به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله) پاسخ دادند.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۷۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام کریمی در جمع کارکنان ناحیه ثارالله یزد گفت: انتخابات هفتم اسفند 94 همچون دیگر انتخابات ایران اسلامی پُر بود از حماسه حضور میلیون ها انسانی که به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله) پاسخ دادند و هر برگ رأی آنان مشت محکمی شد بر دهان استکبار جهانی و روباه پیر و هر کسی که به نحوی قصد مداخله در امور ایران را داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این میان کنش ها و واکنش ها به جریانات و لیست های حاضر در انتخابات یکی از شگفتی های انتخابات در ایران بود. همانند همه انتخابات دو جریان مهم و سرنوشت ساز گاهی سیاه و گاهی سفید در انتخابات شرکت و تبلیغات فعال داشتند(اصلاح طلبان و اصولگرایان) اگرچه عده ای نیز به نام اعتدال و مستقلین هم بودند اما وقتی ریشه یابی می کنی خواهی دید که اعتدال که همان اصلاح طلبی است و تعریفی ندارد و مستقلین هم پس از تشکیل مجلس باطن خود را آشکار خواهند کرد که گرایش به چه طیفی دارند.

حجت الاسلام کریمی در ادامه اشاره کرد: در مجموع55% قطعی آراء از آن اصولگرایان شد و 25% اصلاح طلبان و بقیه به دور دوم کشیده شد اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که به رغم تمام تلاش دستگاه های دولت حاکم برای تشکیل مجلسی همسو با تفکرات دولت، این اتفاق رخ نداد و اتفاقا منتقدین سرسختی چه از اصلاح طلبان و چه از اصولگرایان وارد مجلس شدند.

وی در ادامه افزود: اصلاح طلبان که در انتخابات سال92 با جریان حاکم ائتلاف کرده و مورد بی توجهی قرار گرفته یودند الآن با اکثریت آراء و سی کرسی قاطع از تهران، در مجلس خود می توانند خطری جدی برای دولت آقای روحانی باشند مضاف بر اینکه رقیب آقای روحانی الان سرلیست انتخابیه در تهران است و در بین اصولگرایان نیز چهره های شاخصی همچون حجج اسلام ذوالنوری و سالک و افرادی از دولت نهم و دهم وجود دارند که در این دو سال ونیم مورد هجمه های بی مبنا و تهمت های ناروا قرار گرفته اند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله در جمع بندی سخنان خود تصریح کرد: پیامی که می توان از این انتخابات دریافت کرد این است که: مردم از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد با توجه به شعارهای داده شده و عمل نشده، ناراضی هستند پس به نقلی گفتمان دولت رای حائز اهمیتی ندارد.

تذکر جدی به اصولگرایان بود که شما در دولت نهم و دهم هر روز از رئیس دولت و وزراء در مورد کارهایشان سوال می کردید و پنج وزیر را استیضاح کردید با اینکه آن دولت جهادی ترین دولت و انقلابی ترین دولت بود. پس چرا در این دو سال نیم تنها سه وزیر استیضاح شدند و برجام را ظرف 20 دقیقه تصویب می کنید بدون فکر کردن به آینده و در مقابل افراد هتاک به مقدسات این همه مماشات؟

آیا خیانت های وزیر ارشاد دولت روحانی در مورد فرهنگ اسلامی و برپایی تکخوانی زنان را نمی بینید؟

آیا مراوده ظریف با شیطان بزرگ را بدون دلیل و فقط برای قبح شکنی نمی بینید؟

آیا مافیای ثروت و قدرت که در وزارت نفت لانه کرده و پرونده کرسنت هم متعلق به اوست قابل پی گیری نیست؟

لذا مردم حرفشان را در پای صندوق های رأی زدند.

وی ادامه داد: اما نکته دیگری که در مورد انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد بحث خبرگان رهبری بود و دو لیستی که در این دوره به طور متفاوت و کمی مشترک ارائه شد. یکی لیست جامعه مدرسین و دیگری لیست خبرگان مردم مورد نظر هاشمی.

در این میان ستاد تخریبی شکل گرفت تا موثرترین افراد در خبرگان مثل حضرات آیات(جنتی، یزدی، مصباح یزدی، مدرسی یزدی، اعرافی، علم الهدی، آملی لاریجانی و احمد خاتمی) را از ورود به این جایگاه مهم بازدارند و واقعا در این راه از هیچ تهمتی و دروغی آقایان اصلاح طلب کوتاه نیامدند و حتی برای سهولت کار از بنگاه دوروغ پراکنی دنیا و حامیان گروه های تروریستی همچون داعش هم کمک گرفتند و ثابت کردند که هدف وسیله را توجیه می کند. در این میان تمام سلطنت طلبان و منافقین و معاندین با نظام و کسانی که با اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه در تضادند به میدان آمدند تا به لیست خبرگان مردم رای بدهند اگرچه مافیای قدرت وثروت رای بالایی آوردند و خبرگان رهبری از حضور شخصیتی به معنای واقعی عالم همانند علامه مصباح یزدی بی بهره ماند، اما به لطف خدا دیگر عالمان دینی که نقش مهمی را ایفا خواهند کرد با درایت مردم هوشمند و انقلابی وارد این مجلس مهم شدند تا افرادی که حتی متن کفایت الاصول را هم به طور کامل نخوانده و فقط به خاطر سوابقشان در خبرگان حضور دارند سودای شورای رهبری و اینگونه مهملات را در سر به راحتی نپرورانند.

حجت الاسلام کریمی در پایان سخنان خود افزود: شگفتی دیگری که در انتخابات مشاهده شد این بود که کسانی بودند در سال 88 با ادعای تقلب کشور را به آشوب کشیدند و به ساختار انتخاباتی کشور اعتراض داشتند اما همه دیدند که با سرافکندگی تمام از روی بیچارگی و فقط برای احیای میت خود درخواست صندوق کردند و رأی دادند و این نیز از درایت و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب بود که این افراد را مجبور به تمکین از قانون کرد و در پیشگاه مردم با عمل خودشان ثابت کردند که آن ادعای سال 88 و ایجاد فتنه دروغی بیش نبوده است که جز تباهی و خسران چیز دیگری برای آنان به ارمغان نیاورده است.

وی اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله مرحله دوم نیز با همین حضور گسترده برگزار شود و مردم با انتخاب اصلح مجلسی توانمند را تشکیل دهند.

ارسال نظرات