استاندار لرستان:

آماده واگذاری بندر خشک و منطقه ویژه اقتصادی به کشت و صنعت خرم آباد هستیم

استاندار لرستان گفت: آماده واگذاری بندر خشک و منطقه ویژه اقتصادی به کشت و صنعت خرم آباد هستیم.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۹۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، بازوند در جلسه پیگیری مصوبات سفر دولت یازدهم به لرستان گفت: در صورت تامین 500 هکتار زمین توسط شرکت کشت و صنعت خرم آباد آماده واگذاری بندر خشک و منطقه ویژه اقتصادی جهت راه اندازی به این شرکت هستیم.

وی با بیان اینکه راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در زمین 70 هکتاری پیش بینی شده موافق نیستیم افزود: برای مجوز گرفتن منطقه ویژه اقصادی تلاش شده است و به صلاح نیست که آن را در 70 هکتار راه اندازی کنیم.

استاندار لرستان گفت: معتقدم که اگر 70 هکار زمین به منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد اخصاص دهیم می گویند که اینها منطقه ویژه اقصادی ندیده اند و با این حال امیدواریم که زمینه برای راه اندازی این دو مصوبه در اراضی کشت و صنعت خرم آباد با توجه به اینکه این منطقه در بالادست سد ایوشان قرار دارد و در آنجا مشکل آب نداریم فراهم شود.

بازوند بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد تعیین تکلیف و به شرکت توسعه و عمران وگذار شده است؛ اما مسئله ای که وجود دارد این است که این شرکت حتی پول برای خوردن یک ناهار را هم ندارند!

وی با اشاره به اینکه مشکل ما در استان لرستان نبود سرمایه گذار است افزود: در لرستان چوب نبود سرمایه گذار را می خوریم؛ چرا که ماهها برای گرفتن یک مجوز در تهران تلاش می کنیم در حالی که سرمایه گذاری برای اجرایی کردن پروژه ها نداریم.


ارسال نظرات