خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس:

دشمن در صدد آن است که بسیج را جدا از مردم معرفی کند

راوی دفاع مقدس گفت: دشمن در صدد آن است که بسیج را جدا از مردم معرفی کند.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۲۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، رحمت الله جلالی در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: خبرگزاری بسیج در حفظ نگاه دفاع مقدس نقش بسزایی دارد و امروز بسیج باید در این مسیر به خصوص در جنگ نرم نقش خود را به خوبی ایفاء کند.

وی تصریح کرد: دشمن از نهاد مقدس بسیج وحشت دارد چرا که بسیج نقش خود را به درستی در جامعه ایفاء کرده و هر حوزه‎ای که بسیج وارد شده موفقیت به دست آورده است و به این دلیل دشمن به دنبال این است که بسیج را کمرنگ نشان دهد و بخش نظامی گری آن را برجسته سازد.

این راوی دفاع مقدس بیان داشت: دشمن در صدد آن است که بسیج را جدا از مردم معرفی کند در صورتی که بسیج از دل مردم است و دشمن به خوبی این مهم را درک کرده است و نسبت به بسیج هجمه وارد کرده است.

جلالی با بیان اینکه بسیج یک نهاد سیاسی نیست ، افزود: لیاقت داشتیم که در مسیر سرزمین شهدا و سفرهای راهیان نور چندین سال عازم شویم و تصور من این است که سرزمین شهدا یکی از مکان‎هایی است که به آن توجه دارد و بر این اساس است که سفرهای راهیان نور رضایت دارد.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور می‎تواند رشادت‎ها و از خودگذشتگی‎های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به تصویر بکشاند و می‎تواند پل ارتباطی بین نسل اول به نسل‎های سوم و چهارم باشد و این سفر معنوی که نقش بسزایی در جوانان داشته باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار