خبرهای داغ:
در نخستین روز از هفته منابع طبیعی؛

کشت نهال در بوستان 4 هزار شهید گلستان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: با حضور استاندارو مسئولان ارشد استانی و همچنین فرمانده سپاه نینوا گلستان به صورت نمادین در نخستین روز از هفته منابع طبیعی کشت نهال در بوستان 4 هزار شهید گلستان صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۲۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابوطالب قزلسفلو در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: هفته منابع طبیعی با شعار« مدیریت جامع منابع طبیعی با مشارکت مردم» آغاز شده است و امروز با حضور استاندار گلستان کشت نمادین نهال را در بوستان 4 هزار شهید استان گلستان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‎کنیم تا پایان هفته منابع طبیعی بیش از 500 هزار اصلحه نهال در استان گلستان توزیع شود، گفت: توزیع این اصلحه نهال‎ها از 15 دی ماه آغاز شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری گلستان با بیان اینکه 15 تا 21 اسفند ماه هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است، گفت: در طول این هفته بازدید از دو پروژه منابع طبیعی، تجلیل از دهیاران فعال در عرصه منابع طبیعی و همکاران، دیدار با علما، افتتاح دو قطعه بوستان روستایی به مساحت 2 هکتار و کشت نهال در مسیر جاده آزادشهر - مینودشت به طول 10 کیلومتر را خواهیم داشت.

قزلسفلو با بیان اینکه با توجه به اعتبارات 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبعیی را درختکاری خواهیم کرد، گفت: نبود جامع نگری و مشارکت مردمی به مسائل مربوط به منابع طبیعی از عواملی است که باعث بی‎توجه‎ای به منابع طبیعی می شود.

وی با بیان اینکه در روز گذشته توزیع نهال درمصلی‎های نماز جمعه استان را داشتیم ، گفت: با توجه به تاکیدات استاندار محترم به توسعه فضای سبز و درختکاری در شمال استان استارت درختکاری را در شمال استان خواهیم زد و بوستان 25 هکتاری را در ندیکی شهر آق‎قلا نهالکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار