خبرهای داغ:
علی جافر دانشجوی کارآفرینی است که با راه اندازی وبلاگ ترجمه توانسته یک سایـت فروشگاهـی با عـنوان "فروشگاه در راه ترجمه" در زمینه مترجمی زبان انگلیسی و منابع آموزشی زبان انگلیسی در جهت کمک به دانشجویان این حوزه و کسب درآمد از این طریق راه اندازی کند.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۳۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ،اختتامیه جشنواره مبتکرین مخترعین و ممتازین دانشجویان دانشگاه های استان گلستان صبح امروز در دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان برگزار شد و از دانشجویان بسیجی ممتاز و مخترع در این جشنواره تجلیل شد.

علی جافرنوده یکی از افراد برگزیده این جشنواره در گفت گو با بسیج در مورد سایت خود گفت :وبلاگ من با عنوان در راه ترجمه از آذر ماه 1390 با هدف تولید محتوا در حوزه مترجمی زبان انگلیسی و ارائه منابع آموزشی و کمک آموزشی زبان انگلیسی برای دانشجویان رشته مترجمی و زبان انگلیسی، راه اندازی شد. پس از گذشت 4 سال این افتخار را دارم که وبلاگم مرجعی برای دانشجویان رشته مترجمی و زبان انگلیسی است که بررسی ها و شواهد حاکی از این است که وبلاگم تنها وبلاگ فعال و پربازدید در حوزه مترجمی و مجموعه زبان انگلیسی در کشور است.

وی در ادامه گفت :از آنجایی که وبلاگم فـعال و پـربازدید بود تصـمیم به ایـجاد یک سایـت فروشگاهـی با عـنوان "فروشگاه در راه ترجمه" در زمینه مترجمی زبان انگلیسی و منابع آموزشی زبان انگلیسی در جهت کمک به دانشجویان این حوزه و کسب درآمد از این طریق گرفتم که محتوای این سایت، کتاب های ناب و نایاب در حوزه کارشناسی و ارشد زبان انگلیسی و نیز کتاب های کمک آموزشی در حوزه زبان انگلیسی است که با استقبال کاربران این حوزه روبرو شده است و هم اکنون با توجه به این استقبال گسترده توانستم از طریق فروش فایل های سایتم ماهانه درآمدی کسب کنم.

وی در پایان افزود :با راه اندازی وبلاگ و سایتم هم به دانشجویان هم رشته ای خودم در سراسر کشور کمکی کرده ام و هم در این حوزه کسب درآمد و خوداشتغالی داشته باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها