امام جمعه اردکان ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند گفت: حضور با شکوه ملت ایران در انتخابات نشانه اعتماد و اطمینان مردم به این نظام و ایستادگی در برابر دشمنان است .
کد خبر: ۸۶۴۶۰۳۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات هفته گذشته گفت: مرحبا به ملت ایران که به ندای رهبری معظم انقلاب لبیک گفتند و با حضور با شکوه خود ، مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود : این حضور با شکوه نشانه اعتماد و اطمینان مردم به نظام و ایستادگی در برابر کسانی است که نظام ما را به دروغگویی متهم می کنند.

امام جمعه اردکان گفت : دشمنان ما هر موقع نزدیک انتخابات می شود می گویند که نظام رأی مردم را می خورد و اهل تقلب است.

وی اظهار داشت : این حماسه هایی که در انتخابات اتفاق می افتد بزرگداشت حماسه 9 دی است و تجلیل از ایستادگی ملت ایران و رهبری معظم انقلاب در برابر کسانی است که ادعا کردند که نظام ، دست در صندوق های رأی می برد و رأی مردم را جابجا می کند.

خطیب جمعه اردکان افزود: بی تردید می گوئیم که اگر حماسه 9 دی نبود امروز خبری از هفتم اسفند هم نبود و اگر ایستادگی مردم در آن فتنه بزرگ و مقاومت و بصیرت مردم و ایستادگی رهبری معظم انقلاب نبود امروز مردم ما با اطمینان و اعتماد پای صندوق های رأی نمی رفتند و این ایستادگی باعث شد که اعتماد مردم به نظام حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر گفت : دشمنان ما هم فهمیده اند که نظام ما به فرموده مقام معظم رهبری اهل خیانت به رأی مردم نیست.

وی افزود : نتیجه انتخابات به گونه ای رقم خورد که بسیاری از تحلیل گران وا ماندند.

امام جمعه اردکان گفت : ما اعلام می کنیم همه کسانی که از هر دو جناح مشهور و معروف رأی آوردند اگر به اصول این نظام و اسلام پایبند باشند ما همه آنان را جزء نظام می دانیم و همه را در چارچوب این نظام و انقلاب تعریف کرده و به همه آنها احترام می گذاریم .

وی اظهار داشت : از همه منتخبین مردم هم می خواهیم که تمام هم و غم خود را صرف خدمت به مردم و خدمت به این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات با اشاره به حضور گسترده مردم اردکان در پای صندوق رأی افزود : آمار شرکت در انتخابات در کشور حدود 62 درصد بوده اما این آمار در اردکان حدود 82 درصد است.

وی ضمن تبریک به منتخب مردم اردکان که توانسته است برای پنجمین مرتبه رأی مردم را کسب نماید برای وی در جهت خدمت به مردم آرزوی توفیق کرد.

امام جمعه اردکان گفت : ان شاالله همه مسئولین دست به دست هم بدهند و با همه توان به این مردم خدمت کنند و آینده روشن تری را برای شهرستان اردکان رقم بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز ملی راهیان نور از مسئولین و دست اندرکاران این اردوها تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر افزود : جوانان و نوجوانان ما باید مناطق جنگی را ببینند تا یاد و شکوه حماسه های شهدای عزیز ما را زنده نگه دارند.

امام جمعه اردکان همچنین با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری با بیان روایتی از امام صادق (ع) بر اکرام نیازمندان و گره گشایی از مشکلات آنان تأکید کرد.

وی از انجام فعالیت های خیریه در محلات مختلف تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه اردکان در خطبه اول ضمن بیان روایاتی بر اهمیت درختکاری و حفاظت از فضاهای سبز تأکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر تصریح کرد : در شرایطی که ما زندگی می کنیم همه اقرار دارند که به طبیعت سبز نیاز داریم و بویژه با توجه به پیشرفت صنایع ، همه باید تلاش کنیم و با همکاری مسئولین از این فضای سبزی که باقی مانده مانند پسته زارهای اردکان محافظت کنیم .

خطیب جمعه اردکان اظهار داشت : نباید به هیچ قیمتی و بهانه ای حاضر بشویم که این فضای سبز باقی مانده از دست ما برود .

وی گفت : درست است که انجام کارهای اقتصادی مهم است اما در اصل پنجاهم قانون اساسی آمده است که هر فعالیت اقتصادی که با محیط زیست منافات داشته باشد باید از آن جلوگیری شود و ما باید به این اصل قانون اساسی احترام بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر افزود : امیدواریم که مسئولین هم اقداماتی انجام بدهند که فضای سبز بیشتر بشود و مردم هم به درختکاری اهمیت بدهند و در جاهایی که می توانند درخت بکارند.

وی ضمن تشکر از اجرای طرح جنگلانه در اردکان گفت : جوانان نیز باید در عرصه حساس باشند تا اگر چند نفری هم بخواهند تخلف کنند نتوانند.

ارسال نظرات