امام جمعه اشکذر گفت: حضور مردم در انتخابات نشانه دلبستگی مردم به‌ نظام و پیشرفت کشور است و مطمئن هستند این رأی و نقش‌آفرینی در کشور تأثیرگذار خواهد بود از این رو مردم ما باور کردند که رأی و نظرشان در سرنوشت کشور تأثیرگذار است.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۳۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر،امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه اشکذر اظهار داشت: خدا را شاکریم بار دیگر مردم ولایتمدار و وفادار به انقلاب، نظام و رهبری حماسه دیگری را خلق کردند و چشم جهانیان خیره شده است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" افزود: از نخستین ساعات شروع رأی‌گیری شاهد حضور صف‌های طولانی در مراکز ثبت اخذ رأی بودیم که این حضور گویای این است که مردم ما با بصیرت و هوشیاری در این انتخابات شرکت کردند.

وی بیان کرد: حضور آگاهانه، هوشمندانه و به موقع نشان از استقامت و وفاداری مردم است به‌ طوری‌که پیام حضور مردم در انتخابات استقامت، وفاداری و ایستادگی را می‌رساند.

طالبیان تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشانه دلبستگی مردم به‌ نظام و پیشرفت کشور است و مطمئن هستند این رأی و نقش‌آفرینی در کشور تأثیرگذار خواهد بود از این رو مردم ما باور کردند که رأی و نظرشان در سرنوشت کشور تأثیرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌ها، درختکاری را یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های الهی بیان کرد و افزود: دست‌اندرکاران امر باید با برنامه‌ریزی مناسب در افزایش فضای سبز و درختکاری بیشتر از آلودگی هوا بکاهند.

ارسال نظرات