خبرهای داغ:
یادواره شهدای منطقه آل یاسین خیابان شهید کلهری قم با سخنرانی سردار غزلی همرزم حاج احمد متوسلیان و شهیدان همت و خرازی، جمعه 14 اسفند در مسجد آل یاسین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۴۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهدای محله آل یاسین قم با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس اهالی محل و اعضاء هیئت محبین اهل بیت(ع)، شب گذشته در مسجد آل یاسین برگزار شد.

در این مراسم که به همت پایگاه ثامن الحجج(ع) حوزه چهار شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) برگزار گردید، ابتدا سردار رضا غزلی طی سخنانی با بیان اهمیت موضوع ولایت فقیه در نظام اسلامی گفت: دشمن بعثی و سرتاپا مسلح در طول جنگ همه چیز را محاسبه کرده بود به جز قدرت رهبری.

وی افزود: دشمن با بمب و موشک و محاصره اقتصادی و آوارگی می خواست جمهوری اسلامی و مردم را به تسلیم و شکست وادار کند اما با هدایت ها و رهبری های امام عزیز وحضور مردم، هیچگاه موفق به این کار نشد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام احمد پناهیان با تشریح نفوذ، به نفوذ موردی و نفوذ جریانی اشاره کرد و نمونه هایی از مراقبت رزمندگان اسلام از نفوذ دشمن را در خاکریزهای دفاع مقدس و رشادت رزمندگان اسلام برشمرد.

وی افزود: دشمن با نفوذ جریانی به دنبال تغییر آرمان ها و بنیان هاست و اگر به هشدارهای پی در پی رهبری توجه نکنیم دچار تغییر می شویم.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 19 دی امسال، ابراز داشت: ایشان عوامل ماندگاری انقلاب و شاخصه های انقلابی گری را بیان فرمودند و همه ما باید این سخنان گهربار را مرتب به یکدیگر سفارش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فرایند انتخابات هفتم اسفند در کل کشور و تهران را مورد تحلیل قرار داد و تاکید کرد: باید تمام تلاشمان این باشد که به جای حمایت از جریانی خاص، از موضع انقلاب و ولایت دفاع کنیم.

این مراسم در حال و هوای ایام فاطمیه(س) شکوه و جلوه خاصی به خود گرفته بود.

نام شهید مصطفی کلهری سردار رشید سپاه اسلام و دیگر شهدای بزرگوار دفاع مقدس، همچنین نام شهیدان سراجی و حجت الاسلام موسوی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در سال 94، شهید حجت الاسلام محمد حسن ابراهیمی شهید ترور در سال 83 در گویان آفریقای جنوبی و نیز شهید احمدی تبار از شهدای سپاه استان قم در منطقه سردشت، در زمره شهدای محله آل یاسین می درخشد.  
ارسال نظرات