خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرگان:

بیش از 1800 نفر از گرگان به راهیان نور اعزام خواهند شد

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرگان گفت: نخستین اعزام ما 24 اسفند ماه کاروان برادران خواهد بود، گفت: دوم فروردین ماه به صورت خانوادگی و در هشت فروردین ما خواهران بسیجی شهرستان گرگان به این سفر معنوی اعزام می‎شوند.
کد خبر: ۸۶۴۶۱۳۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، باقر رحمانی صبح امروز در جلسه اجلاسیه 4 هزار شهید و راهیان نور شهرستان گرگان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،اظهار کرد: در سال گذشته شهرستان گرگان برابر سهمیه ابلاغی بیش از یک هزار 800 نفر را به راهیان نور غرب و شرق اعزام می‎بایست اعزام می‎کرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته دو مرحله به غرب و چهار مرحله به مناطق جنوب کشور اعزام زائران داشتیم ، گفت: چیزی حدود دو هزار و 600 نفر را به صورت متمرکز و بیش از 590 نفر را به صورت غیر متمرکز به سرزمین کربلای ایران در سال گذشته اعزام کردیم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه 190 درصد در خصوص اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در سال گذشته نسبت به عملکرد رشد داشتیم، گفت: امسال باید 840 نفر در سه تاریخ 24 اسفند ماه ، 2 و هشتم فرودین ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم.

باقری با بیان اینکه نخستین اعزام ما اعزام کاروان برادران است، گفت: 220 نفر در دوم فروردین ماه به صورت خانوادگی و در هشت فروردین ما خواهران به این سفر معنوی اعزام می‎شوند.

وی با بیان اینکه طول سفر راهیان نور پنج روزه است، گفت:در این سفر معنوی زائران از یادمان‎های فتح المبین، شلمچه، دهلاویه، طلایی و هویزه بازدید می‎کنند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه 250 هزار تومان برای هر زائر در این سفر معنوی هزینه می‎شود، بیان داشت: بیشترین هزینه‎های ما برای سفرهای راهیان نور  ترابری، پذیرایی و فرهنگی است.

باقری با بیان اینکه بیش از یک میلیون 200 هزار تومان بابت هزینه اتوبوس هر کاروان بابت هر روز در نظر گرفته شده است، گفت: برابر سنوات گذشته پیش بینی ما 85 هزار تومان برای هر زائر در نظر گرفتیم  است و بر اساس این مبلغ نزدیک به 125 میلیون تومان کسری بودجه داریم که امیدواریم با همکاری دستگاه‎های اجرایی تامین شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها