خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه امسال نیز تا آخر پای اعزام زائران سفر راهیان نور ایستاده‎ایم، گفت: راهیان نور تجدید عهد با شهدا است.
کد خبر: ۸۶۴۶۱۳۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر  در جلسه اجلاسیه 4 هزار شهید و راهیان نور شهرستان گرگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری راهیان نور را یک سنت ستودنی و حرکت با برکت می‎داند ، گفت: راهیان نور ستون حرکت کشور برای پای ریزی جبهه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه راهیان نور تجدید عهد با شهدا است، ابراز داشت: ستاد راهیان نور نیز مثل ستاد های دیگر شهرستان گرگان است  و به عنوان یکی از اعضای ستاد درخواست همکاری داریم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: ستاد راهیان نور در قالب ستاد کشوری است و مسئولیتی که در این ستاد داریم سفر پر برکت شهدا است که پهن شده است.

مهاجر راهیان نور را یک فرصت دانست و گفت: در دستگاه‎های اداری و نظامی به عنوان یک خانواده در خصوص مسائل اجتماعی و جامعه با هم همکاری و ارتباط داریم و درخواست دارم با توجه به 9 کمیته ستاد راهیان نور همکاری لازم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: چند سالی است که با تلاش دوستان چند کاروان ما از ندامتگاه‎ها صورت می‎گیرد و اداره ندامتگاه موثر است که این حرکت ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه با راهیان نور روحیه جوانان نسل امروز را به حال و هوای دفاع مقدس پیوند می زنیم، افزود: به دنبال این هستیم که هزینه سفر معنوی راهیان نور را به صفر برسانیم و این مهم نیاز به همکاری و مساعدت دستگاه‎های اجرایی دارد.

مهاجر با بیان اینکه دستگاه‎های اجرایی امسال عزم بهتری در مسیر همکاری برای اعزام کاروان راهیان نور دارند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 49 میلیون تومان بدهکار شدیم اما راهیان نور را متوقف نکردیم و امسال نیز تا آخر پای اعزام زائران سفر راهیان نور ایستاده‎ایم.

وی با بیان اینکه زمان‎های خوبی است که برای اعزام کاروان راهیان نور در نظر گرفته شده است، بیان داشت: در 25 آذرماه سال آینده اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان را خواهیم داشت و باید از هم اکنون نسبت به تدوین برنامه‎ها اقدام کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه به زودی در میدان شهرداری تلوزیون شهری برای ترویج برنامه‎های فرهنگی و اجلاسیه 4 هزار شهید نصب خواهد شد، افزود: برای اجلاسیه حفظ آثار در بحث شهدا و سرگذشت پژوهی و نشر آثار شهدا دو موضوع اساسی است که باید در برنامه‎های اجلاسیه 4 هزار شهید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها