خبرهای داغ:
فرماندار گرگان راهیان نور را در تقویت بستر فرهنگی جامعه مثمر ثمر دانست و گفت: راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند.
کد خبر: ۸۶۴۶۱۴۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، یحیی خاکی  در جلسه اجلاسیه 4 هزار شهید و راهیان نور شهرستان گرگان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،اظهار کرد: راهیان نور و اجلاسیه 4 هزار شهید دو موضوع مهم است که تاثیر عمیقی بر فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی افزود: در جامعه آسیب دیده ما که مملو از آسیب‎های اجتماعی است اگر بخواهیم تعادل ایجاد کنیم یکی از راه‎های اساسی آن بستر جبهه فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: به لطف خداوند و به واسطه وجود هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما نهادینه شده است.

خاکی با بیان اینکه بستر هشت سال دفاع مقدس می‎تواند در جامعه توازن به وجود بیاورد، گفت: سفر به این سرزمین و گام نهادن در آن قدم الهی است  و باید از این ظرفیت بهره‎برداری کنیم.

وی راهیان نور در تقویت بستر فرهنگی جامعه مثمر ثمر دانست و یادآور شد: راهیان نور حتی در بستر مجرمانه جامعه نیز تاثیر گذار است و وقتی از ندامتگاه افرادی به این سرزمین اعزام می شوند متوجه می‎شوند که قسمت زیادی از زندگی  آنها دچار خسران بوده است.

فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه باید جوانان را با این فضای معنوی آشنا کنیم، گفت: هر دستگاه به فراخور توان و اعتباری که دارد باید در این مسیر گام‎های خوبی بردارد چرا که ما می‎خواهیم با این سفر معنوی جامعه را واکسینه کنیم.

خاکی با بیان اینکه از ظرفیت شهرداری‎ها، اصناف و بازاریان، اتحادیه و خبازان برای اعزام کاروان راهیان نور استفاده شود، گفت: با توجه و اهمیت موضوعات مطرح شده در این جلسه باید گام‎های اساسی از سوی دستگاه‎های اجرایی در مسیر اعزام کاروان راهیان نور برداشته شود و این مهم یکی از وظایف اصلی ما است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها