خبرهای داغ:
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب خبر داد؛
مدیر بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان گیلانغرب از حضور 14 کاروان از خانواده های شهداسراسرکشور بمنظور بازدید از مناطق عملیاتی شهرستانهای گیلانغرب ، قصرشیرین و سرپل ذهاب خبرداد .
کد خبر: ۸۶۴۶۱۵۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

جهانشاه کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، با بیان اینکه این کارونها در قالب  راهیان نور تحت عنوان یادعزیزان به مناطق عملیاتی چغالوند، یادمان عملیات مطلع الفجر ،آوزین، گورسفید ، تپه کرجی ها ، تنگه حاجیان و...عزیمت می نمایندتصریح نمود: اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و روایت حماسه آفرینهای شهدا و ایثارگران در این نقاط و حماسه مقاومت مردم گیلانغرب توسط راویان دفاع مقدس برای این کاروانها از جمله برنامه های درنظر گرفته شده است.

وی افزود: در مجموع تعداد 14 کاروان  از خانواده های معظم شهدای سراسر کشوربا هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران  بتدریج تا پایان فروردین ماه از نقاط عملیاتی دفاع مقدس در این شهرستان بازدید و سپس به شهرستانهای قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز عزیمت می نمایند.

نخستین کاروان که حامل 100 نفر ازخانواده های معظم شهدای استان تهران است دقایقی قبل وارد شهرستان گیلانغرب شدند در مناطق عملیاتی شهرستان گیلانغرب 5800 نفر از فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

دو عملیات بزرگ مطلع الفجر و انتقام از عملیاتهای مهمی است که در منطقه گیلانغرب در دهه 60 انجام شده است 

ارسال نظرات