در مراسمی باشکوه با حضور معاون وزیر علوم، امام جمعه مهریز، استاندار یزد، فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان و مردم قدرشناس ضمن افتتاح پردیس مهریز ، خیر این مجموعه مورد تجلیل قرار گرفت .
کد خبر: ۸۶۴۶۱۶۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: در این مراسم باشکوه محمد حسین امید معاون اداری مالی وزیرعلومدر آیین افتتاح پردیس دانشگاه یزد در شهرستان مهریز افزود: برای گسترش مراکز آموزش عالی به حمایت و همراهی جدی خیرین نیاز مبرم است.

وی ادامه داد: دولت به وظایف خود در ساخت و ساز و تجهیزات دانشگاه های مختلف در کشور اقدام می کند ولی خیرین و بخش خصوصی باید دولت را بیش از گذشته همراهی کنند.

این مسئول تاکید کرد: تاکنون در سطح کشور شاهد مشارکت و همراهی خیران و بخش خصوصی در ساخت و ساز دانشگاه ها و گسترش آن بوده ایم.

امید خاطرنشان کرد: نمونه بارز این همراهی و مشارکت خیر مهریزی حاج جعفر شکیب هستند که یک مجموعه بسیار خوب فرهنگی و علمی را برای پردیس دانشگاه یزد در اختیار مردم قرار داده اند.

در این مراسم از خیر پردیس مهریز قدردانی بعمل آمد.

پردیس دانشگاه یزد در شهرستان مهریز شامل کلاس های آموزشی، سالن اجتماعات، بخش اداری، فضای سبز و حیاط است و برای ساخت آن افزون بر پنج میلیارد ریال هزینه شده که تمامی آن توسط خیر حاج جعفر شکیب پرداخت شده است.

ارسال نظرات