پاسخ محکم امام جمعه تفت به اصلاح طلبان تندرو:

سخت در اشتباهید!/ نماینده مردم، مصادره شدنی نیست

امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با محکومیت شدید اقدامات اصلاح طلبان رادیکال تفتی، به آن ها هشدار داد.
کد خبر: ۸۶۴۶۱۸۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: یکی از رموز اصلی پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، حضور مردم در همه عرصه ها است.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری افزود: بعد از رهبری، حضور، حمایت و عنایت مردم در عرصه های مختلف انقلاب مهم ترین و بزرگترین رکن نظام است؛ یکی از صحنه های مهم دشمن شکن که کشور را بیمه کرده انتخابات است.

وی ادامه داد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان همچون دیگر انتخابات ها یکی از مهم ترین عرصه های سرنوشت ساز کشور بود که با حضور پرشور و مخلصانه عموم مردم از همه جناح ها در امنیت کامل برگزار شد.

خطیب جمعه تفت با بیان اینکه انتخابات یکی از نعمت های بزرگ الهی است، خاطرنشان کرد: اینکه خود مردم پای صندوق های رای می آیند و برای سرنوشت کشور خودشان تصمیم می گیرند نعمت بزرگی است که در هیچ جای دنیا نمی توان آن را دید.

وی اذعان داشت: تمام کاندیداهای حوزه انتخابیه تفت و میبد افراد توانمند بودند اما با رای مردم جناب آقای دکتر دهقانی به عنوان نماینده مردم تفت و میبد انتخاب شد؛ خوشبختانه ایشان از نیروی های مومن وانقلابی تحصیل کرده در دانشگاه امام صادق(ع) و در زمان دولت قبل نیز معاون سیاسی استانداری فارس بودند.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: از آنجا که بنده قبل از شهرستان تفت در یکی از شهرستان های استان فارس بودم؛ جناب دکتر دهقانی را از نزدیک و کامل می شناسم؛ ایشان از نیرو های توامند، ولایی و حزب اللهی هستند.

وی با بیان اینکه در طول زمان تبلیغات عده ای در حمایت از جناب دکتر دهقانی بر آمدند، افزود: اینکه حمایتی از یک نفر انجام شده هیچ اشکالی ندارد؛ اما امروز ایشان نماینده همه مردم هستند و باید فقط به خدمت کردن مردم توجه داشته باشند.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به مصادره و سهم خواهی بعضی از جریان های خاص از نماینده مردم تفت و میبد، گفت: امروز وظیفه ما مردم است تا نگذاریم عده و یا جریانی خاصی، نماینده مردم را به نفع خود مصادره کنند.

وی با بیان اینکه امروز نماینده تفت و میبد، نماینده آحاد مردم این دو شهرستان است، تاکید کرد: چند شب پیش مراسمی با نام حضرت زهرا(س) در همین مکان مصلی قدس که نماز جمعه نیز اقامه می شود بدون هماهنگی ما برگزار شد اما برگزار کنندگان این مراسم بدون در نظرگرفتن هیچ حدودی، با برنامه ریزی و رفتار ناشایست خود به دنبال مصادره نماینده به نفع خود بودند.

وی افزود: در این نشست سخنان نامربوطی و قبیحی توسط عده ای زده شده است؛ من این رفتارها و صحبت هایی که در این جلسه صورت گرفته است را محکوم می کنم و خطاب به آقایانی که خیالاتی و افکاری در سر می پرورانند و نماینده را در انحصار خود می دانند می گویم: سخت در اشتباهید!

امام جمعه تفت اضافه کرد: اگر بنده می دانستم و یا در این جلسه بودم هرگز اجازه نمیدانم چنین اتفاقات و سخنرانی های ساختار شکنانه توسط افرادی که هیچ ربطی به انتخابات نداشته اند و یا اصلاً صلاحیتشان رد شده بوده، صورت بگیرد؛ من از نماینده مردم می خواهم تا دیگر مانع از رخداد چنین اتفاقاتی شود.

وی با تشکر از فعالیت گسترده وزارت کشور و شورای نگهبان در امر برگزاری انتخابات، گفت: ما از همه مردم و دست اندر کاران برگزاری این انتخابات پرشور تشکر می کنیم.

خطیب جمعه تفت با بیان اینکه تشکر اصلی از مردم را باید نماینده منتخب انجام دهد، اذعان داشت: تشکر اصلی نماینده از مردم این است که کمر همت خود را ببند وهر چه در توان دارد برای خدمت به مردم بگذارد.

وی تاکید کرد: فرصت چند ماهه تا تشکیل مجلس دهم، زمان مناسبی است تا نماینده منتخب با اقشار مختلف و تاثیر گذاران جلسه داشته و از کوچکترین مسائل و مشکلات هر دو شهرستان اطلاع پیدا کند و برای آن راهکار پیدا کند.

گفتنی است همایش وحدت فاطمی و سپاس مردمی سه‌شنبه‌شب برای تقدیر از حضور مردم در انتخابات با حضور منتخب مردم تفت و میبد «کمال دهقانی فیروزآباد» در مصلی قدس تفت برگزار شد، این مراسم با رفتار افراطی اصلاح‌طلبان تندرو تفتی به میتینگ سیاسی تبدیل شد.

امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با محکومیت شدید این برنامه به اصلاح طلبان تندروی تفتی هشدار داد.

متن کامل خبر:

مصادره ناموفق اصلاح طلبان تفتی/ دست رد نماینده مردم تفت و میبد به سینه اصلاح طلبان

ارسال نظرات
آخرین اخبار