خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 4 شهید والامقام، روستای قمشه بخش ماهیدشت با حضور مسئولین، استان کرمانشاه و جمعی از مردم بخش ماهیدشت، برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۱۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ، 4 شهید والامقام روستای قمشه بخش ماهیدشت،  با حضور مسئولین، استان کرمانشاه و جمعی از مردم بخش ماهیدشت، برگزار شد.

این مراسم از ساعت 9 صبح امروز در روستای قمشه، بخش ماهیدشت استان و با حضور 150 نفر از،  فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات، طلاب و روحانیان، خانواده‌ های معظم شهدا،  بسیجیان دلاور و جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  حجت الاسلام امین  سلیمانی، مسئول آموزش  سپاه ناحیه عشایری استان، هدف از یادواره شهدا، را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، و تکریم فرهنگ شهید و شهادت، برای نسل آینده عنوان نمود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد :  شهدای، استان اللخصوص شهدای عشایری استان،  فرماندهان عرصه ی فرهنگ و شهادت، و حق بزرگی را، بر گردن همه ی ما دارند و به پاسداشت و حرمت و عظمت کار بزرگ این شهدا ، با برگزاری این گونه یادواره ها، می توانیم، نقش مهمی  در انتقال مفاهیم، ایثار و شهادت را داشته باشیم.

وسپس در ادامه مراسم، گروه سرودی با همخوانی سرود وطنم ایران، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و در پایان،  آقای نقیب زاده  شاعر کرد زبان در این برنامه با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص اینکه نباید فاجعه منا فراموش شود اشعاری را قرائت نمودند ودر پایان از 4 خانواده محترم شهید تقدیر شد.

ارسال نظرات