نماینده منتخب مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم:
پیگیری مطالبات به حق مردم این دو شهرستان در زمینه تامین اعتبار و گسترش راههای بین شهری، روستایی و توسعه شهرها که به علت عدم اعتبار و درآمد منطقه با انسداد رویرو شده است را از دولت مطالبه خواهم کرد.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۴۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار بسیج در خلخال، با بیان اینکه باید هر کار را برای رضای خدا انجام داد اظهار داشت: نباید در طول خدمت نمایندگی مجلس با در اختیار گرفتن رسانه های دولتی و با گزارشات دروغ و سیاه نمایی حرکت کرد و پرداختن به وظایف نمایندگی مجلس و گزارشات صحیح موجب خشنودی پرودگار را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: مردم خلخال و کوثر که همزمان با سراسر کشور در انتخابات 7 اسفند شرکت نمودند که این حضور موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی را در برگزاری دو انتخایات مهم و سرنوشت ساز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دنیا نشان داند و تیر بر قلب استکبار زده و بار دیگر نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس هستند.

نماینده منتخب مردم خلخال و کوثر افزود: نظر به اصل 71 قانون اساسی، تلاش در تسریع توسعه عمرانی، اقتصادی و بهداشتی منطقه را خواهم داشت و در رفع تبعیض های توزیع بودجه سالانه ملی و استانی را برای محرومیت زدایی حوزه انتخابیه ام را از دستگاههای اجرایی و دولت مطالبه خواهم نمود و با پرهیز از هرگونه دروغ و حرکت های سیاسی برای خدمت به محرومان گام برمی دارم.

خالقی با بیان اینکه کارهای زیربنایی و عمرانی از اهداف و برنامه های وی در مجلس دهم است گفت: شریانهای حیاتی خلخال با جذب اعتبار و ادامه تکمیل راههای خلخال و کوثر به جریان می افتد و پیگیری مطالبات به حق مردم این دو شهرستان در زمینه تامین اعتبار و گسترش راههای بین شهری، روستایی و توسعه شهرها که به علت عدم اعتبار و درآمد منطقه با انسداد رویرو شده است را از دولت مطالبه خواهم کرد.

منتخب مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم در زمینه اشتغال و بهداشت و درمان گفت: جهت شکوفایی تولید و توجه به اقتصاد مقاومتی با هدف جذب نیروهای بومی و توسعه تعاونی های تولیدی در منطقه اقدامات جدی صورت می پذیرد و در مورد بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه خود به رفع کمبود های خدمات پزشکی بیمارستانها و جذب پزشکان متخصص و توسعه دانشگاه علوم پزشکی تلاش جدی خواهد شد.

وی با اشاره به مسائل اجتماعی و فرهنگی منطقه یادآور شد و اظهار کرد: در توسعه وحدت ملی و تقویت ارزش های معنوی با هم اندیشی صاحب نظران و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد زمینه مناسب برای اطلاع رسانی متقابل مردم و ایجاد زمینه پرسشگری و گزارش کار به شهروندان در حوزه انتخابیه را در به نتیجه رسیدن اهداف و برنامه های خود با تکیه بر تمام تجربه و توانایی خود استفاده می کنم.

نماینده منتخب مردم خلخال و کوثر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کتابچه نیاز سنجی روستاها و ارتباط مستمر با دهیاران و شوراهای اسلامی را برای حل مشکلات زیربنایی روستاها در 4 سال آینده تدوین خواهد شدکه با استفاده از پتانسیل نیروی کار در این مناطق، بدون شک در توسعه کشاورزی پایدار و خرید تضمینی محصولات کشاورزان توسط دولت و بخش خصوصی، مشکلات عمده ایی در این زمینه مرتفع خواهد شد.

ارسال نظرات