امام جمعه خلخال:

مردم ایران، بار دیگر برنامه دشمنان را برهم زدند

دشمنان برای هر دو انتخابات نقشه کشیده بودند تا با مهره‌چینی به اهداف دست یابند که مردم با بصیرت و آگاهی عمل کردند.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۵۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه جمعه خلخال با تقدیر از حضور حماسی مردم در هفتم اسفند‌ماه گفت: مردم ایران با ولایت‌پذیری با شایستگی به فراخوان نظام لبیک عمومی گفتند و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای دشمنان نظام را مایوس ساختند و مسئولین باید قدرشناس زحمات مردم باشند.

رشتبری کسب این نمره قبولی را تبریک گفت و بیان کرد: دشمنان برای هر دو انتخابات نقشه کشیده بودند تا با مهره‌چینی به اهداف دست یابند که مردم با بصیرت و آگاهی عمل کردند.

امام جمعه خلخال تقوای الهی را تضمین نجات انسان دانست و با بیان حدیثی از امام علی (ع) گفت: اگر تقوا رعایت و انسان محدودیت‌های زیادی را در رسیدن به خدا تحمل نماید از فساد و تباهی به دور خواهد ماند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال هفته منابع طبیعی را تبریک گفت و بیان کرد: تلاش در این عرصه باید همگانی و از سوی مردم انجام شود و مردم در حفظ منابع طبیعی با جدیت وارد عمل شوند.

رشتبری درگذشت فیلم‌ساز نادر سینمای مذهبی و دینی کشورمان را تسلیت گفت و افزود: مرحوم سلحشور با غیرت، تعصب دینی و مذهبی از اصل نظام و ولایت‌مداری دفاع کردند و آثار فاخر و برجسته این مرحوم زبانزد ملت‌های دنیا و کشورهای عربی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص این فیلم‌ساز کشورمان گفت: متاسفانه از سوی مسئولین نگاه خوبی به این موضوع ندیدیم و شایسته بود که مسئولین اقداماتی را در این خصوص انجام می‌دادند.

رشتبری به پیام تقدیر رهبر انقلاب از مردم ایران اشاره کرد و گفت: مردم با درک وضعیت منطقه و کشورمان با حضوری پرشور و مشارکت بالا در دفاع از نظام به صحنه آمدند که شایسته تقدیر است و پیروز واقعی انتخابات کشورمان مردم عزیز هستند نه گروه و جناحی خاص.

رشبتری گفت: اکنون که مردم با جان دل با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در صحنه حاضر شدند مسئولین نظام نیز باید در رفع مشکلات این مردم قدرشناس با جدیت وارد عمل شوند و از هرگونه تفرقه‌افکنی و جناح‌بازی سیاسی و پیروی از خط دشمن و سیاست کثیف غربی پرهیز و به خدمت به مردم و توسعه کشور با حفظ هویت ایران اسلامی قدم بردارند.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات شهرستان خلخال پیروزی منتخب مردم خلخال و کوثر را تبریک گفت و بیان کرد: امیدواریم منتخب مردم خلخال و کوثر با تلاش گسترده در رفع مشکلات شهرستان گام‌های خوبی را برداشته و نظاره‌گر آبادانی این شهرستا‌ن‌ها باشیم.

ارسال نظرات