امریکا به اولین گزینه وارد کننده کالا به ایران تبدیل شده است؟

در هفته ای که گذشت کشورهای چین، ایالت متحده آمریکا، جمهوری کره، ایالت متحده عربی، آلمان، روسیه و لیتوانی در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۶۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه برخط گمرک جمهوری اسلامی ایران، در روز سه شنبه پنجم اسفند ماه کشورهای چین، ایالت متحده آمریکا و جمهوری کره در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفتند.

 همچنین در روز چهارشنبه ششم اسفند کشورهای چین، جمهوری کره و ایالت متحده عربی در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران جای گرفتند.

 در روز پنجشنبه هفتم اسفند ماه، کشورهای چین، هند و جمهوری کره در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفتند.

 در روز شنبه هشتم اسفند ماه نیز کشورهای چین، هند و جمهوری کره به ترتیب در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفتند.

 همچنین در روز یکشنبه نهم اسفند ماه نیز به ترتیب کشورهای چین، المان و جمهوری کره در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران قرار گرفتند.

 روز دوشنبه دهم اسفند نیز سه کشور چین، جمهوری کره و امارات متحده عربی در صدر لیست واردات کالا به ایران قرار گرفتند.

 و در روز سه شنبه یازدهم اسفند ماه نیز کشورهای چین، فدراسیون روسیه و لیتوانی در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران قرار گرفتند.

منبع: اتحادیه طلا
ارسال نظرات
آخرین اخبار