خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع):

دو قطبی کردن جامعه ما را از دشمن اصلی غافل می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ما برای شناخت دشمن همیشه مصداق و شاخص نیاز داریم. دشمن بدش نمی آید عده ای با دو قطبی کردن جامعه ما را از دشمن اصلی غافل کنند و دشمن اصلی ما آمریکاست.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۸۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی شاهی در جمع بسیجیان گردان های امام حسین(ع) با سلام و درود به شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز قرار است با حضور خودمان با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید عهد کنیم.

وی عنوان کرد: در قرآن آمده است " عده ای از مومنین به عهد خود وفادار مانده " و در آیه ای دیگر بیان شده " عهد ما با خدای متعال صراط مستقیم است".

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه عمل به عهد و ماندن در صراط مستقیم ساده نیست افزود: وقتی خداوند می فرمایند پشت سر شیطان نباشید یعنی اینکه پشت صراط مستقیم هم دشمن داریم و شناخت تاکتیک ها بسیار لازم است.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) برای دوران بعد از خودشان شاخص ارائه می دهند و می فرمایند " اگر بعد از من جریانی شکل گرفت که دو گروه در آن قرار داشتند و هر دو حرف از اسلام می زدند شما ببینید زهرا کجاست و عمار و حسین(ع) کجا هستند"؟

شاهی با بیان اینکه ما برای شناخت دشمن همیشه مصداق و شاخص نیاز داریم ادامه داد: دشمن بدش نمی آید عده ای با دو قطبی کردن جامعه ما را از دشمن اصلی غافل کنند و دشمن اصلی ما آمریکاست.

وی با بیان اینکه انتخابات جاری کردن خون تازه در رگ های نظام بود و این هوشیاری ما را می طلبد اظهار کرد: کسانی که همرزم و همراه ما در صراط مستقیم هستند دو گروهند که عده ای به شهادت و سعادت می رسند و عده ای هم منتظر دستور الهی می مانند که این گروه شما بسیجیان هستید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: کسانی که بگویند خدا و استقامت کنند و این استقامت تا زمانی است که دشمن وجود دارد. اگر در انجام امر الهی استوار و ثابت قدم باشید مورد رحمت خداوند قرار می گیرید.

وی تاکید کرد: بین انقلاب اسلامی و آمریکای جنایتکار هیچ وقت آشتی نخواهد بود تا زمانی که یکی هویت خود را از دست بدهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار