انتخابات با همه شرایط خاص و عامی که داشت یک چیز بسیار نمایان و درخشنده در آن آشکارا می درخشید و آن حضور و همدل بودن مردم ایران زمین با رهبری معظم له بود.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۹۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛نشست شورای معاونین جمعیت با با هدف بررسی عملکرد یکساله معاونت ها و هدف گذاری و اجرای سیاست های ابلاغی چشم انداز فرهنگی جمعیت براتی سال آینده در دفتر ستادی جمعیت برگزار گردید.

در ابتدای این نشست حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد با بیان این مطلب که انتخابات با همه شرایط خاص و عامی که داشت یک چیز بسیار نمایان و درخشنده در آن آشکارا می درخشید و آن حضور و همدل بودن مردم ایران زمین با رهبری معظم له بود افزود تشکیلات گسترده جمعیت با همه ساختارهایی که در بخش های مختلف دارد فراجناحی بودنش را نشان داد.

اسماعیلی در ادامه این نشست تشکیلات جمعیت را بالاتر از احزاب و بازی های سیاسی دانستند و افزودند فراجناحی بودن جمعیت در ساختارهای اجرایی قابل ملموس است و هرگز این ساختار ارزشی وارد هیچ جبهه ای جز جبهه ولایت نخواهد شد و در این راستا با تمامی امکاناتی که دارد پا به عرصه خواهد گذاشت.

ایشان همچنین برنامه های سالجاری جمعیت را بسیار مناسب دانستند و افزودند هنوز برای رسیدن به نقطه تعالیی که در اساسنامه دکترین جمعیت ترسیم شده بود راه زیادی باقیست و برنامه های سال آینده باید بر این اساس برنامه ریزی و اجرا گردند.

در ادامه برگزاری این نشست معاونین جمعیت نسبت به برنامه های سال آینده و اجرایی کردن آن ها به تبادل نظر پرداختند.
ارسال نظرات