اگرچه اکثر مرسدس بنزهای E۲۵۰ و E۲۰۰ ۲۰۱۴ به صورت غیر شرکتی به کشور وارد شده‌اند اما شرکت ستاره ایران نیز به عنوان نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران، اخیرا در طرح فروش E۲۰۰ ۲۰۱۴ سدان، تعداد محدودی از این مدل را به بازار عرضه کرده است که البته از لحاظ جزئیات ظاهری و سطح تجهیزات و امکانات رفاهی با اکثر مدل‌های وارداتی (غیر‌شرکتی) تفاوت دارد.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۹۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در واقع این مدل‌ها از نوع پایه و دارای تجهیزات استاندارد هستند و از آنجایی که هیچ یک از آپشن‌های سفارشی E-Class‌ روی آنها نصب نشده است، با قیمتی کمتر به فروش می‌رسند. اولین تفاوت ظاهری این مدل‌ها در فرم جلوپنجره آنها دیده می‌شود که بر‌خلاف مدل‌های آوانگارد و AMG Sport Package، از نوع کلاسیک و الگانس است و به همین خاطر لوگوی مرسدس بنز نیز به جای جلوپنجره، ‌روی درب محفظه موتور نصب شده است.

 علاوه بر این ویژگی، رینگ‌های این مدل‌ها از نوع استاندارد 16 اینچی و 9 پره است و در قسمت عقب خودرو نیز، خبری از دیفیوزر اسپرت و سراگزوزهای استیل نیست. در مورد تجهیزات و امکانات رفاهی E200 2014 پایه باید بگوییم که این مدل‌های Low Option بر‌خلاف اکثر نمونه‌های وارداتی از تجهیزاتی مانند سیستم Keyless Starter، آینه‌های تاشو برقی، سانروف و سقف پانورامیک، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با حافظه، روکش تمام چرم و سفارشی صندلی، گرمکن و تهویه صندلی‌ها، تنظیمات مستقل تهویه مطبوع برای ردیف عقب، چراغ جلو با سیستم LED Intelligent Light، سیستم‌های کمکی (مانند سیستم حرکت بین خطوط و رادار Distronic) و حتی سنسور پارک و دوربین دید عقب بهره نمی‌گیرند و تریم تزئیناتی آنها نیز از نوع آلومینیومی است. با این تفاسیر، در حال حاضر این E200‌های 2014 با تجهیزات پایه و برخورداری از گارانتی شرکتی به عنوان ارزان‌ترین مرسدس بنز صفر کیلومتر در بازار داخلی شناخته می‌شوند که محدوده قیمت آنها در بازار آزاد حدود 270 الی 280 میلیون تومان است. لازم به ذکر است که مرسدس بنز E200 2014 از پیشرانه 4سیلندر توربوشارژ 2 لیتری به قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر بهره می‌گیرد و شتاب اولیه آن نیز با گیربکس 7 دنده اتوماتیک، برابر 7.9 ثانیه است.

منبع: اتحادیه طلا

ارسال نظرات