جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز اگر جوانان همت نمی کردند معلوم نبود در کدام مرزها باید با دشمن می جنگیدیم.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۳۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
به گزارش سرویس مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛ سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جامعه ورزش بسیج با خانواده شهید ورزشکار مدافع حرم شهید امیر لطفی دیدار کردند.
 
در ابتدای این دیدار مادر شهید لطفی از ادب و احترام این شهید گفت و یادآور شد: ما می دانستیم که زمانی که وی به سوریه برود برنمی گردد و شهید امیر لطفی سه ماه در تلاش بود که به سوریه اعزام بشود و در روز آخر اجازه رفتن را به سوریه را از من گرفت و خوابی دیدم که متوجه شدم که باید از رفتن وی راضی باشم.
 
بردار شهید لطفی نیز درباره شهادت وی گفت: هم رزمان شهید لطفی می گفتند ما درسوریه روزی در مکانی در تله  دشمن ماندیم و چون شهید لطفی جلوتر از ما حرکت کرده بود گمان کردیم که وی شهید شده است و ناگهان دیدیم فردی از بالای دیواری بلند پرید و در میان دشمن رفت و راه بازگشت ما بازشد. در روز شهادت گروهی همراه با شهید لطفی به خانه ای رفتند که نگه داشتن آن خانه از دست دشمنان از لحاظ امنیتی لازم بود و تیراندازان داعشی یکی از هم رزمان شهید لطفی را مجروح کردند که شهید لطفی سعی کرد وی را به عقب برگرداند که گلوله ای سر او را خراشید و با آنکه مجروح شده بود اما باز به عقب برنگشت و در همان مکان 36 نفر از افراد داعشی را به هلاکت رساند و در نهایت نارنجکی به پشت وی انداختن که منجر به شهادت شهید لطفی شد.
 
در ادامه این دیدار سردار فضلی ضمن عرض تسلیت  به خانواده شهید لطفی تصریح کرد: امروز اگر جوانان همت نمی کردند و برای دفاع از حرم به سوریه نمی رفتند معلوم نبود امروز ما در چه مرزی باید با دشمن می جنگیدیم.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: شهدای امروز بردشان از رزمندگان دفاع مقدس بیشتر است و علتش این است که در دفاع مقدس ما امام راحل را دیدیم و جنگ در سرزمین خودمان بود اما شهدای مدافع حرم در فرامرزها می جنگند.
 
سردار فضلی با بیان اینکه شهدا اتفاقی شهید نمی شوند، اظهار داشت: شهادت شهدا آرمانی  است و آن ها خودشان را برای شهادت آماده کرده اند؛ شهدا الگو هستند و راه رسمی را که انتخاب کردند می تواند برای جوانان الگو باشد و با توسل به ائمه اطهار(ع) برای توفیقی بیشتر خود را در مقابل امتحان قرار دادند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآورشد: ورزشکاران نگاه و بصیرت شان فرامرزی است و شهید لطفی در محضر مادر همیشه با ادب و احترام حاضر می شد تا حدی که شرط ازدواج را رفتن به سوریه گذاشته بود.
 
براسای این گزارش کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، در ادامه این دیدار افزود: این روزها مصادف است با انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی و ما با تکیه به شهدا امیدواریم از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم.
 
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه قهرمانان و جامعه ورزش باید شهدا را الگو قرار بدهند خاطرنشان کرد: در کنار کار ورزشی و سرافرازی پرچم کشور در مسابقات ورزشکاران باید به شهدا اقتدا کنند همان طور که شهید لطفی علاوه بر فعالیت رشته تیراندازی و بوکس شهدا را الگوی خود قرار داد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات