خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب استان قزوین از اعزام ویژه طلاب استان به سرزمین‌های نور را 24 الی28 اسفند سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۴۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین،در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج در قزوین از اعزام ویژه طلاب استان به اردو های راهیان نور در 24 اسفند ماه سال جاری خبر داد.

مصطفایی اظهار کرد: بسیج طلاب در نظر دارد تا گروه ویژه ای از طلاب از 24 الی 28 اسفند به سرزمین نور اعزام نماید.

وی ادامه داد: در ادامه سفر های عمومی قرار است همراه با هر کاوان یک روحانی اعزام شود و در کنار سایر اعزام اطلاعات ویژه ای را در اختیار زائران قرار دهد.

این مسئول در ادامه یاد آور شد: کاروان طلاب مانند سایر کاروان ها از مناطق عملیاتی جنوب کشور با برنامه ریزی که برای دو روز صورت گرفته بازدید می کنند و در آخرین روز حضورشان در آن منطقه در پادگان شهید مسعودیان در رزمایش ویژه شرکت خواهند کرد.

مصطفایی افزود: طلاب اعزامی به عنوان سومین سال پیاپی در حوزه علمیه خرمشهر اسکان داده خواهند شد و از این فضا نیز بهره کافی را خواهند برد.

مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر (عج)قزوین با اشاره به اهداف و دستاورد های سفر های راهیان نور عنوان کرد: هدف ما از اعزام طلاب به این سفر آشنایی بیشتر آنها با فضای جبهه و جنگ است که همیشه بر زبان ما جاری است.

وی ادامه داد: دستاورد ها و تاثیرات این سفر بسیار عالی دیده می شود و که بازخورد های قابل توجهی را از زائرین نیز دریافت می کنیم.

مصطفایی توضیح داد: با توجه به رشادت ها و شجاعت هایی که رمندگان در 8 سال دفاع مقدس در جبهه ای مقابل تمام جهان غرب و شرق از خود نشان داده اند می بینیم که طلاب به شدت تحت تاثیر قرار می گیرند و هر سال تقاضای تکرار این سفر را دارند حال آنکه اولویت های ما همواره جوان تر ها و آنان که با این سرزمین تا کنون آشنا نشده اند هستند.

وی در پایان گفت: این سفر ظرفیت ویژه ای را ایجاد می کند و شهدا به نوعی طلاب را بیمه می کنند، فضا روح این جوانان را آکنده می کند و در ادامه تاثیرات مثبتی در کل زندگی آنان ادامه می یابد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها