خبرهای داغ:
گردهمایی رابطان خواهر کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی همزمان با ۲۰ اسفند با حضور مسئولان کشوری در بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۴۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ۲۰ اسفند گردهمایی رابطان خواهر کانونهای فرهنگی هنری استان با حضور زهرا بیگدلی مدیرکل واحد خواهران ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۷۱ رابط خواهر در کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی مشغول فعالیت هستند، افزود: همچنین ۱۵ رابط منطقه ای نیز در سطح استان شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: قرار است از ۱۵ رابط منطقه ای خواهر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان با حضور مدیرکل واحد خواهران ستاد عالی کانونهای مساجد کشور تجلیل شود.

وی در ادامه از برگزاری دومین شورای مشورتی واحد خواهران کانونهای مساجد استان با حضور این مقام مسئول و کارشناسان و صاحب نظران حوزه خانواده استان در ۱۹ اسفندماه خبر داد و گفت: مختصات هریک از نهادهای فعال در مسجد،‌بررسی شرح وظایف هر نهاد و مجموعه، ارائه راهکارهایی برای دوری از انجام امور موازی، متقاطع و مداخله ای، رسیدن به تعامل و هم افزایی در مسیر تحقق اهداف مشترک دستور کار این جلسه است.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تصریح کرد: بازدید از دوکانون تخصصی عفاف و حجاب و مهدویت بیرجند در برنامه سفر کاری «مسئول واحد خواهران ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور» قرار دارد.

وی یادآور شد: همچنین مقرر شده است که جلسه با حضور رابطان منطقه ای،‌اعضای شرکت کننده در دوره آموزشی اندیشه های آسمانی و مربیان عفاف و حجاب نیز برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها