رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

آماده باش فوریت های پزشکی و امدادی در تعطیلات نوروز

در تعطیلات نوروز بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تشدید شده و 14 اکیپ سیار سه نفره و در مجموع 120 پرسنل بهداشت بر اماکن، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آبگرم‎های معدنی و هتل‎ها نظارت می‎کنند.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۴۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با برنامهریزیهای صورت گرفته کلیه مراکز بهداشتی و درمانی با آمادگی کامل خدمات لازم را در ایام تعطیلات نوروز به مسافران و مردم استان ارائه خواهند کرد.

وی اظهار کرد: برنامه کشیک اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جهت هماهنگی و پاسخگویی به امورات مرتبط با حوزه سلامت صورت گرفته و معاونان دانشگاه با حضور در ستاد مرکزی، نظارت لازم را در این ایام انجام خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: با توجه به توریستی بودن منطقه و حضور سالانه 6 میلیون مسافر در استان، کلیه مراکز بیمارستانی دولتی و تعدادی از مراکز خصوصی در آماده باش کامل به سر میبرند.

وی ادامه داد: پایگاه‏های اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی در این ایام فعال بوده و جهت همکاری مراکز درمانی خصوصی، تمهیداتی با سازمان نظام پزشکی و مسئولان استان صورت گرفته و خدمترسانی با دقت و نظارت کافی ارائه خواهد شد.

دکتر فرهاد پورفرضی در خصوص اکیپ های بهداشتی و درمانی حاضر در تعطیلات نوروز سال1395 تصریح کرد : در تعطیلات نوروز بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تشدید شده و 14 اکیپ سیار سه نفره و در مجموع 120 پرسنل بهداشت بر اماکن، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آبگرمهای معدنی و هتلها نظارت میکنند.

وی تاکید کرد: به منظور پاسخگویی شبانهروزی به گزارشات مردمی، همکاران ما 24 ساعته با شماره تلفن 33521900 و سامانه کشوری 1490 آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز هستند.

دکتر پورفرضی در پایان سخنان خود افزود: با توجه به پایان سال علیرغم پارهای مشکلات در تامین اعتبارات و منابع لازم، کلیه مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تا 25 اسفند ماه به طور کامل پرداخت خواهد شد.


ارسال نظرات