مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

انتخاب استاندار زنجان به عنوان نایب رئیس بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان

استاندار زنجان به عنوان نایب رئیس بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۷۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آخرین جلسه هیات امنای بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سه مصوبه داشت.

ناصر مقدم افزود: در یکی از این مصوبات جمشید انصاری استاندار زنجان به عنوان نایب رئیس، علی اکبر صفی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به عنوان دبیر بنیاد و اعضای اصلی و علی البدل و بازرسان اصلی و علی البدل هیات مدیره بنیاد نیز انتخاب شدند.

وی یادآورشد: این جلسه به ریاست دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور استانداران چهار استان زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این چهار استان و چهار نفر از صاحب نظران علمی و فرهنگی از آنها برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اعضای اصلی هیات امنای این بنیاد را عباس قدیری قیداری، رجب ایزدی و عباس خورشیدی تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: اکبر تقی زاده و علی نواداد به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

مقدم ادامه داد: در این جلسه هوشنگ عطاپور به عنوان بازرس اصلی و محمود رنجبر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دفتر مرکزی بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان در تبریز مستقر خواهد شد.

وی افزود: پس از تعطیلات عید نوروز دفاتر استانی این بنیاد نیز به ریاست استانداران و دبیری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آنها راه اندازی می شود.

گفتنی است، بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان در جریان سفر رئیس جمهوری به تبریز و مطابق با اظهارات مسئولان در پاسخ به درخواست تاسیس فرهنگستان زبان و ادب ترکی از سوی جامعه آذربایجان افتتاح شد.

ارسال نظرات