تیم کرمانشاه به مقام قهرمانی جشنواره بازی های بومی محلی خواهران بسیج رسید.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۹۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، زینی وند مسئول ورزش خواهران بسیج گفت: جشنواره بازي هاي بومي محلي خواهران بسيج يادواره شهيد طيبه واعظي با حضور 14 تيم به مدت دو روز در تهران برگزار شد. دراين جشنواره خواهران بسيجي در رشته هاي طناب زني، لي لي، هفت سنگ، داژبال و طناب كشي با هم رقابت کردند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

زینی وند با اشاره به تیم های برتر در رشته های مختلف افزود: در رشته هفت سنگ تیم های کرمانشاه، یزد و کرمان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. در داژبال نیز تیم ایلام قهرمان شد، چهارمحال و بختیاری در رده دوم قرار گرفت و تیم یزد به مقام سوم رسید. در طناب کشی هم تیم مرکزی توانست قهرمان شود و تیم های چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه رده های دوم و سوم را به خودشان اختصاص دادند.

مسئول ورزش خواهران بسیج اظهار داشت: در رشته لی لی، زهرا بازگیر از کرمان اول شد، سمیه علی از کرمانشاه در رده دوم قرار گرفت و فاطمه خباززاده از یزد و زهرا عزیز بیگی از ایلام مقام سوم مشترک را به خودشان اختصاص دادند. در طناب زنی نیز زینب وهاب زاده از مازنداران به مقام قهرمانی رسید، پروین دولت یاری از ایلام نایب قهرمان شد و مریم رضوی از چهارمحال و بختیاری و معصومه سلیمانی از لرستان به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

زینی وند در ادامه با با بیان نتایج مجموع 5 رشته اظهار داشت: در مجموع تیم کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید، ایلام نایب قهرمان شد و تیم چهارمحال و بختیاری روی سکوی سوم ایستاد. جام اخلاق نیز به تیم تهران بزرگ رسید.
ارسال نظرات