فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری پودمان آموزشی با حضور مسئولان مراکز استان چهار محال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۰۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی از برگزاری پودمان آموزشی با حضور مسئولان مراکز استان و با محوریت «متغیر های محیطی موثر بر فعالیتهای فرهنگی هنری» خبر داد.

مدیر کل کانون اهداف آموزشی رفتاری و عملکردی این دوره را شناخت شرایط ومتغیر های محیطی ، ویژگی های کار آفرینی و فرهنگی و سازماندهی فعالیتهای کار آفرینی و فرهنگی هنری بر اساس ویژگی های سازمان های کار آفرین عنوان کرد.

وی با بیان این که بحث آموزش در کانون یک بحث جدی است ،توسعه دانش ، بینش ، مهارت و ارتقای سطح توانمندی سرمایه انسانی را از اهداف برگزاری این دوره ها برشمرد.

رحیمی با تاکید بر استفاده از نیروها و اساتید بومی و شناسایی توانایی‌ها و ظرفیت‌های علمی و فرهنگی استان افزود: مدرس این دوره حجت الله مرادی پردنجانی از اساتید به نام دانشگاه‌های استان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تصریح کرد: در سال 94 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان 5 دوره آموزشی جهت کارکنان اداری، 7 دوره آموزشی جهت مربیان فرهنگی، 6دوره آموزشی جهت مسئولان مراکز و 7 دوره ی آموزشی جهت مربیان ادبی و هنری مراکز برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره در روزهای 15و 16 اسفند ماه 94 به مدت 16 ساعت در سالن جلسات اداره کل کانون در حال برگزاری می‌شود.

ارسال نظرات