مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: مرحوم آیت الله واعظ طبسی از ارکان انقلاب و نظام اسلامی ایران بود که هم قبل از پیروزی انقلاب و هم در دوران استقرار نظام قاطعانه و هوشمندانه از خط امام (ره) و ولایت فقیه دفاع کرد.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۸۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان در جلسه هفتگی عقیدتی کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی مورد تائید امام و رهبری بود و با اختیارات تامی که در توسعه بارگاه منور رضوی داشت، توانست در ایجاد ظرفیت های فرهنگی، مذهبی و اقتصادی به خوبی عمل کند.

آرمان گفت: تولیت آستان قدس رضوی با درایت و دور اندیشی و عشق زائد الوصفی که به امام رضا(ع) داشت از هر فرصتی برای نشر معارف رضوی و اهل بیت(ع) استفاده و این آستان مبارک را جهانی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تربت حیدریه با اشاره به مدیریت علمی در حوزه های علمیه و ولایتمداری این عالم ربانی تاکید کرد: آیت الله واعظ طبسی از ارکان مدیریتی حوزه های علمیه خراسان بزرگ و انقلاب بود و همواره در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از خط امام و ولایت فقیه دفاع کرد.

حجه الاسلام آرمان گفت: فعال کردن بخش بین الملل آستان قدس رضوی دیگر فعالیت این عالم دینی بود که نیازمند تصمیم گیری های سخت و قاطعانه داشت و در نهایت مرحوم آیت الله واعظ طبسی به مانند همیشه به موقع تصمیم و بموقع نیز عمل کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها