نماینده مردم سمنان در گفتگو با«بسیج»:

باز پرداخت وام 160 میلیون تومانی برای زوج جوان مقدور نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وام 160 میلیونی مسکن با اقساط ماهیانه بیش از 2میلیون تومان هیچ تاثیر درمانی بر معضل مسکن زوج‎های جوان نخواهد گذاشت و راهکار مناسب در رفع مشکل مسکن نیست.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۹۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم سمنان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به وام 160 میلیونی مسکن دولت مانور تبلیغاتی اقتصادی برای دولت است اظهار داشت: وام 160 میلیونی مسکن با اقساط ماهیانه بیش از 2میلیون تومان  هیچ تاثیر درمانی بر معضل مسکن زوج‎های جوان نخواهد گذاشت و راهکار مناسب در رفع مشکل مسکن نیست .

وی با بیان اینکه پرداخت اقساط مسکن وام توسط زوج جوان دور از ذهن است افزود: در شرایط اقتصادی کنونی که درآمد بسیاری از  زوج‎های جوان کمتر از 2میلیون تومان است و نمی‎توانند اقساط مسکن مهر را پرداخت نمایند دولت با چه تدبیری وام مسکن را با اقساط بالا برای زوج ‎های جوان تک واحد مسکنی در نظر گرفته است؟!

خسروی اذعان داشت: مسئولان راه حل مناسب رفع معضل مسکن را در پیام امام خمینی (ره) و حساب100 امام  در زمینه مسکن را مرور نمایند و یا به قانون تولید و عرضه مسکن و چگونگی قیمت بپردازند.

عضو کمیسیون عمران خاطر نشان کرد: بد مسکنی و بی مسکنی به دهک هفتم رسیده است دهک اول و دوم توان بازپرداخت اقسااط مسکن مهر را ندارند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار