استاندار لرستان به سه شهردار حامی کاندیدای خاص در جریان انتخابات 7 اسفند هشدار داد که در صورت تکرار این تخلف با آنها برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۸۶۴۶۵۰۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند در گردهمایی شهرداران استان لرستان در استانداری ضمن تقدیر از تلاش های شهرداری های استان برای آذین بندی معابر همزمان با دهه فجر و همچنین فراهم کردن بستر برای حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: از سه شهردار نیز که به کاندیدای خاص گرایش داشته اند گلایه مند هستیم و قطعا اگر بار دیگر مرتکب این تخلف شوند با آنها برخورد قانونی می شود.

وی افزود: حمایت از کاندیدایی خاص با استفاده از اموال بیت المال به منزله تضیع حق الناس بوده و گناهی نابخشودنی محسوب می شود.

استاندار لرستان با اشاره به پیش بینی اجرای 350 میلیارد تومان پروژه عمران شهری در خرم آباد و بروجرد برای سال 95 گفت: اجرای این پروژه ها با شیوه های سنتی امکان پذیر نیست؛ از این رو بر اساس تفاهم نامه ای که با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد شده است قرارگاه این پروژه ها را اجرا می کند؛ البته در حال حاضر منتظر مصوبه شورای شهر برای اجرایی شدن این پروژه ها هستیم.

بازوند ادامه داد: حتی اگر شورای شهر با اجرای این پروژه ها مخالفت کند مجوزهای لازم را از طریق شورای حل اختلاف به عنوان یک مجع حکمیت اخذ می کنیم.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه اجرای سه تا چهار هزار میلیارد تومان پروژه با قرارگاه خاتم الانبیاء در تهران منعقد شده است؛ اما در استان هنوز درگیر از مصوبه شورا برای تفاهم با قرارگاه هستیم.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه با پیشنهاد شهردار خرم آباد برای اعزام شهرداران استان به سفرهای خارج از کشور در سال 95 مشروط بر این که شهرداری ها معوقه نداشته باشند موافقت شد.



ارسال نظرات