چرایی حمایت های سریالی شبکه هایی مانند من و تو که گردانندگان عمده آنها جریان بهائیت و سلطنت طلبان هستند،سوالی است که هیچ پاسخی برای آن در افکار عمومی پیدا نمی شود!
کد خبر: ۸۶۴۶۵۷۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

به گزارش خبرگزاری بسیج، شبکه ماهواره ای من و تو در برنامه هایی سریالی در قبل و بعد از انتخابات مجلس و خبرگان تمام تلاش خود را برای خبرسازی در جهت منافع سیاسی هاشمی صورت داده است.

در یکی از برنامه های اتاق خبر من و تو در راستای تحلیل انتخابات عنوان می شود:

آقای(آیت الله) یزدی یکی از افرادی است که خیلی نزدیک هستند به آقای ‌خامنه‌ای و جزو اولین کسانی هستند که آمدند و گفتند، آقای ‌خامنه‌ای اشتباه نمی‌کند، از یک سلاح فقهی استفاده کردند به نام قاعده لطف در مورد آقای ‌خامنه‌ای که براساس این قاعده گفته می‌شود، به افرادی که به چنین منصبی می‌رسند اصلاً نمی‌توانند اشتباه کنند،‌ خیلی آدم تندرویی است و از مخالفان سرسخت آقای ‌هاشمی در مجلس خبرگان محسوب می‌شدند، بنابراین حذف ایشان از مجلس خبرگان کلیدی خواهد بود برای آقای ‌هاشمی که بتوانند در دوره بعدی ائتلاف‌هایی که می‌خواهند با کسانی که همفکر ایشان هستند ایجاد کنند.

در کنار این مساله ما حضور آقای هاشمی شاهرودی را داریم که به هر حال چهره مهمی است در مجلس خبرگان، از افرادی است که همه می‌دانند به آقای ‌هاشمی نزدیکی زیادی دارد و خیلی احتمال است که ایشان نقش کلیدی‌تری را درمجلس آینده ایفا کنند.

در مجلس آینده آقای هاشمی قطعاً امکان بیشتری را خواهد داشت برای share کردن به ائتلاف‌‌هایی که نزدیک خودشان هستند به خصوص با حذف آقای مصباح و آقای یزدی. احتمال زیادی است که آقای ‌هاشمی بتواند باز هم ریاست مجلس خبرگان را به دست بگیرد.

چرایی حمایت های سریالی شبکه هایی مانند من و تو که گردانندگان عمده آنها جریان بهائیت و سلطنت طلبان هستند،سوالی است که هیچ پاسخی برای آن در افکار عمومی پیدا نمی شود!


ارسال نظرات