خبرهای داغ:
مدیرکل پایانه‎های گلستان خبر داد؛

2250 دستگاه ناوگان مسافری برای سفرهای نورزی در گلستان آماده است

مدیرکل پایانه‎های گلستان گفت: 2250 دستگاه ناوگان مسافری برای سفرهای نورزی در گلستان آماده است.
کد خبر: ۸۶۴۶۵۹۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیچ از گرگان، مهدی ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي و مسئول كميته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی سفرهاي استان و در نشست جلسه هماهنگي كميته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی سفرهای استان گلستان اظهار کرد:طرح نظارت بر سفرهاي نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین 95 همزمان با سراسر کشور در استان گلستان نیز اجرا میشود.

وی تصریح کرد: با توجه به اعزام کاروان راهیان نور از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور شاهد بيشترين تقاضاي سفر هستيم و اين افزايش يقيناً در جاده ها مشهود خواهد بود و در اين برهه زماني اعضاء كميته خدمات حمل و نقل استان با همكاري تشكلهاي صنفي آمادگي ارائه خدمات به مسافران را داشته و در اين خصوص نظارت بر بخش در بالاترین حد اجرا صورت می‎گیرد.

مسئول كميته خدمات حمل و نقل ستاد سفر هاي استان افزود: تعداد 2 هزار و 250 دستگاه ناوگان مسافری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بین شهری در استان گلستان آماده به کار هستند.

وی از فعالیت دستگاههای تردد شمار برخط را در 38 محور استان خبر داد و گفت: در 11 ماهه امسال تعداد 110 میلیون تردد به ثبت رسیده و گفتنی است در ایام طرح نوروزی سال گذشته تعداد 560 هزار وسیله نقلیه وارد استان شده است.

میقانی بیان داشت: با توجه به ایام سفر این آمادگی نوعی رزمایش محسوب می شود و در این مسیر احترام به حقوق مسافرین و رعایت شئونات اسلامی و صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهر ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها