عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باحذف قوانین دست و پا گیر و برداشته شدن موانع موجود در راه تولید کنندگان واقعی و شاهد جهش تولید در کشور خواهیم شد.
کد خبر: ۸۶۴۶۶۴۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
محمد رجائی باغ سیانی،‌عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: با وجود منابع مالی و نقدینگی در کشور، ‌واحدهای تولیدی ما دچار کمبود اعتبار هستند و این امر تنها به دلیل هجوم سرمایه از بخش تولید به سمت سرمایه گذاری در مسکن و سکه و بازهار پرسود واسطه‌گری است.

نماینده مردم گناباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مداوم قیمت‌ها در بازار افزود: افراد سودجو برای رسیدن به سودهای کلان در مدت زمان کوتاه، سرمایه خود را در بخش هایی مانند خرید املاک یا سکه و ارز سرمایه‌گذاری می‌کنند و تنها دلیل آن افزایش مداوم قیمت‌ها است.

رجائی باغ‌سیانی ادامه داد: با اینگونه سرمایه‌گذاری‌های کاذب ، پول‌های زیادی بدست می‌آید اما متاسفانه این پول‌ها چرخه تولید را به گردش در نمی آورند.

وی در پایان با بیان اینکه باید موانع بر سر راه تولید کنندگان برداشته شود،‌افزود: با برداشته شدن موانع موجود در راه سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان واقعی و حذف قوانین دست و پا گیر شاهد افزایش نقدینگی و سرازیر شدن سرمایه ها به سمت تولید ملی خواهیم بود.
ارسال نظرات