آماده‌سازی خدمات شهری برای پذیرش مسافران نوروزی در گیوی

شهردار گیوی از آماده‌سازی مقدمات خدمات شهری و خانه تکانی در آستانه عید برای ارائه به مسافران نوروزی و شهروندان در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۶۷۰۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، طرح استقبال از بهار و خانه‌تکانی شهری همانند سال‌های گذشته در استقبال از میهمانان نوروزی و بهبود سیمای شهری برای تردد روزانه شهروندان و با هدف انضباط و تنظیف شهری اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه به صورت نمادین اجرای این طرح از امروز (16 اسفند) و از میدان امام و شهرداری گیوی آغاز شده است افزود: در این طرح تلاش شده است اکیپ‌های شهرداری در مناطق مختلف شهری، معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها و میادین شهر را از هرگونه نابهنجاری ‌و نابسامانی بصری تمیز و مرتب کرده و شهر را به مانند یک دسته گل برای سال جدید آماده و مهیا کنند.

شهردار گیوی ادامه داد: در کنار کاشت درخت، درختچه‌ها و گل‌های تزئینی و همچنین چراغانی شهر در جداول و فضاهای عمومی شهر شست و شو و همچنین نقاشی‌ها و طراحی‌های مناسب با پیام‌های مشارکت شهروندان در زیباسازی شهر مورد نظر است تا همه خود را برای بهار طبیعت آماده کنند.

عزتی با اشاره به فعالیت رفتگران و تلاش کارگران شهرداری برای رفت و روب روزانه و جمع‌آوری پسماند با اولویت خیابان‌ها و معابر اصلی سپس محلات و کوچه‌ها یادآور شد: در این زمینه در طول شبانه‌روز حرکت‌ها و اقدامات خوبی انجام می‌شود تا زمینه و بستر برای رفت و روب مناسب و تنظیفات عمومی شهر فراهم آید.

شهردار گیوی گفت: در آستانه سال نو و افزایش خرید مردم سعی کردیم تا دست‌فروش‌های سطح شهر ساماندهی شوند.

ارسال نظرات