در هفته نهم لیگ برتر استان:

"گلشهر پردیس" مدعی ماند؛ امیدهای "نمین جوان" کمرنگ شد

هفته نهم لیگ برتر استان اردبیل در حالی با چهار بازی به اتمام رسید که تیم های نمین در رو در رویی با حریفانشان یک برد و یک باخت را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۶۴۶۷۲۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، تیم گلشهر پردیس نمین در استادیوم شهید کلانتری پارس آباد به مصاف تیم استقلال یاران دکتر جوان رفت. در ابتدا که دروازه تیم نماینده شهرستان نمین باز شد این تیم در 20 دقیقه پایانی بازی توانست با گل های «علی نظر زاده» و «سعید ایرانی» تیم پارس آبادی را شکست دهد.

پیش از این نیز گلشهر پردیس نمین با هدایت رضا وفایی با ارائه ی یک بازی زیبا و هوشمندانه توانسته بود ساوالان نوین مشگین شهر را در خانه شکست دهد.

نمین جوان نیز در هفته نهم میهمان تیم کشاورز آلنی مشگین شهر بود که این بازی در پایان به شکست 6-1 این تیم منجر شد تا امیدهای تیم نمین جوان کمرنگتر شود.

در هفته گذشته نیز نمین جوان با هدایت فرهمند بهروز به علت حضور نیافتن در شهرستان پارس آباد با باخت فنی 3-0 برابر تیم پروفیل آورتا مواجه شد.

گلشهر پردیس نمین با 20 امتیاز و تفاضل گل 13+ در جایگاه دوم و نمین جوان با 12 امتیاز و تفاضل گل 8- در جایگاه هفتم جدول 12 تیمی رقابت ها قرار دارند.





ارسال نظرات
آخرین اخبار