خبرهای داغ:
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان البرز از جمع آوری 45 میلیون تومان هدایای نقدی در جشن نیکوکاری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۶۷۳۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

کریم کشاورز مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،بیان کرد: کمیته امام خمینی(ره)شهرستان البرز در آخرین روزهای سال جاری در تلاش است که با همکاری سازمان بسیج،اداره آموزش و پرورش سال نو وشادی را برای خانواده‌های بی بضاعت داشته باشد.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های جشن نیکوکاری تصریح کرد: آخرین آمار جشن نیکوکاری در این سازمان حدود 340 پایگاه می‌باشد.

کشاورز افزود: 230 پایگاه ثابت در سطح شهرستان مستقر شده که پایگاه‌های دیگری نیز در مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد دایر می‌باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان البرز خاطرنشان کرد: مجمع دستاوردهای این 340 پایگاه فعال در سطح شهرستان البرز 45 میلیون تومان مبالغ نقدی و قریب به 70 میلیون تومان غیرنقدی شامل پوشاک،کفش، خوراکی جمع آوری شده است.

این مسئول با اشاره به تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) متذکر شد: این سازمان با شعار همدلی،شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری در سال جدید دوهزار خانواده تحت پوشش خود را حمایت خواهد کرد.

کشاورز در خاتمه یادآور شد: سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) از زحمات کارکنان این سازمان،خیرین این شهرستان،پایگاه‌های بسیج و بسیجیان،شهرستان که در اجرای کردن این امر تلاش کردند تشکر و قدر دانی نمود.

3001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها