خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج) سمنان:

گردان هاي امام حسين(ع) نقش ارزنده اي در خدمت رساني به مردم ايفا مي كنند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج) سمنان گفت: گردانهای امام حسین ما در سطح استان نقش بسیار ارزنده ای در خدمت رسانی به مردم به ويژه در كمك رساني به مناطق محروم و آسيب ديده ایفا می کنند.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۶۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم با فرماندهان گردانهای امام حسین (ع) شاهرود دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سيدابوالفضل راسخی در اين ديدار با اشاره به تلاش مسئولین گردانهای امام حسین (ع) در خدمت به بسیجیان گفت: خدا را شاکریم که نهاد مقدس سپاه در میان مردم از جایگاه والا و برجسته ای برخوردار است و این شخصیت و بزرگی به واسطه خونها پاک شهیدان و رشادت همین بسیجیان ساده و بی آلایش به وجود آمده است.

وي افزود: مردم ایران اسلامی شیفته راه و مرام ائمه اطهار هستند و سپاه را منادی این طریقت پاک می دانند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج) سمنان بيان داشت: گردانهای امام حسین ما در سطح استان و به ویژه در شهر بزرگی مثل شاهرود نقش بسیار ارزنده ای در خدمت رسانی به مردم ایفا می کنند؛ چنان که چندین بار شاهد حضور بسیجیان در کمک رسانی به مناطق محروم و آسیب دیده از بلایای طبیعی در شاهرود و در سطح استان بوده ایم و این امر بیانگر فرماندهی درست و ایفای نقش در زمان مناسب است.

مسئول حوزه نمایندگی در تیپ 12 با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این گردان‌ها وضعیت عقیدتی سیاسی این گردانها را در سطح خوبی ارزیابی کرده و از تلاش فرماندهان در ساماندهی وضعیت نمازخانه ها و فعالیتهای مربوط به اجرای هر چه بهتر نماز قدردانی كردند.

در این دیدار مسئول نظارت و مسئول روابط عمومی تیپ فعالیتهای مربوط به این معاونتها در گردانهای امام حسین (ع) را مورد ارزیابی قرار دادند و نقاط ضعف و قوت آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها