امام جمعه نیر با هشدار به اصلاح طلبان تندروی تفتی، گفت: شاید در تفت جای فتنه گری باشد ولی در نیر نه، اینجا و در شهر نیر و بخش نیر جای این حرف ها نیست.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۸۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیجاز نیر: نماز جمعه این هفته نیر با حضور مردم مومن و خداجوی در مسجد مراد نیر برگزار شد.

خطیب جمعه نیر در خطبه های نماز جمعه ضمن سفارش مردم به رعایت تقوا و نظم در کارها به برخی رفتارها و اقدامات ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: در ایام انتخابات بعضی از افراد از آب گل آلود ماهی می گرفتند و دنبال مقاصد خودشان بودند؛ اینها اتاق فکرهایی دارند بعضی ها به راحتی می آمدند و حرف هایی می زدند کسانی می آمدند که کنارگذاشته شده این نظام بودند آن هم بخاطر فعل خودشان، بخاطر جنایت های خودشان.

حجت الاسلام دهقانپور سخنرانی یکی از عناصر تند اصلاح طلب تفتی در نیر را یادآور شد و گفت: من یک شب در نیر نبودم؛ آمده بودند اعتقادات مردم را ببرند؛ بس نیست؟ تا کی نظام باید هزینه اربده کشی و گردن کلفتی شما بدهد؟، موقعی که مسئول بودید برای این منطقه چه کار کردید؟ برای معیشت، رفاه و اقتصاد مردم بخش نیر چکار کردید؟ حالا در این ایام انتخابات آمده اید و با اعتقادات مردم بازی می کنید؟

وی ادامه داد: متاسفانه سخنرانی این فرد در نیر در جهت تطهیر سران فتنه و باغیان انقلاب بوده است؛ چه کسی در این مملکت هست که نداند سران فتنه چه خیانتی به این مردم و نظام کردند؟ کسی در این آبادیها و مملکت هست که نداند سران فتنه اصل و اساس نظام را نشانه گرفته بودند؟! میگویند چرا نظام آنها را در حبس کرده؟ نظام اسلامی با رأفت و محبت و لطف بسیار در حق این ها عمل کرده که این ها را در حبس نگه داشته وگرنه نگاه بکنید کسی که مفسد فی الارض باشد جرمش چیست؟ حکمش چیست ؟ آیا کسی که مفسد فی الارض باشد؛ کسی که امنیت و آرامش مردم را در یک نظام اسلامی به هم بزند باید با او چکار بکنند؟ تاریخ برای ما مشخص کرده است، اگر می خواهید بدانید با سران فتنه در جامعه اسلامی و نظام اسلامی چه کار بکنید باید تاریخ را ورق بزنید؛ این رأفت اسلامی است که نائب امام زمان این ها را در حبس گذاشته است.

وی اضافه کرد: بعضی از همین آقایان و سران فتنه هنوز هم دارند آزاد می چرخند در انتخابات هم به جناح خودشان خط می دادند؛ بعضی از افراد دلباخته به این منافقان وارد شهر نیر شدند و می خواستند چهره سران فتنه را پاک نشان بدهند اما مردم ما هوشیارند و خوب فهمیدند؛ الحمدلله مردم ما جوابشان را دادند.

امام جمعه نیر با تشکر از مردم بصیر و همیشه در صحنه نیر که در انتخابات حضور حداکثری داشته و پشتوانه نظام و رهبر بودند، گفت: باید همه بدانند که نیر جای نفوذ نیست؛ نفوذ همین است بیایند در بین مردم و اقشار پایین جامعه نفوذ کنند فرهنگ مردم را تغییر بدهند و بگویند تمام جامعه خواستار این شد که سران فتنه از حصر بیرون بیایند؛ جلوی این را باید گرفت و در نطفه آن را باید خفه کرد.

دهقانپور تصریح کرد: من هشدار میدهم به انهایی که حتی در تفت هستند شاید در تفت جای این کارها باشد ولی در نیر نه، شاید شما در مرکز شهرستان بخواهید جلسه هایی بگیرید و اتاق فکرهایی داشته باشید آنجا مانور بدهید، خودتان می دانید؛ اینجا و در شهر نیر و بخش نیر جای این حرف ها نیست؛ مردم ما بصیرند، هوشیارند و اجازه دخالت هرگونه حامی فتنه و فتنه گر را نمی دهند.

امام جمعه نیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به حمدلله انتخابات با فراز و نشیب هایی که داشت به ثمر نشست و مهم حضور حداکثری مردم بود؛ خداوند را شاکریم که این مردم با بصیرت به ندای مقام معظم رهبری ولی فقیه زمان نائب حضرت بقیه الله لبیک گفتند و وارد عرصه شدند و برای دفاع و حمایت از نظام جمهوری اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کردند.

حجت الاسلام دهقانپور با اشاره به انحصار طلبی برخی جریان ها، به نمایندگانی که با آراء حداکثری مردم برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند تبریک گفت و اذعان داشت: باید از این حضور حداکثری درس گرفت؛ مردم خودشان آمدند و خدمتگزارانشان را انتخاب کردند؛ مسئولان و بعضی از جریان های خاص نباید با اختلاف و تفرقه بین جناح های مختلف اولاً حضور حداکثری مردم را زیر سوال ببرند و بعد جامعه را دوقطبی کنند؛ این بد است که مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دو قطبی شود؛ یعنی چه چپ و راست اصل خدمتگزاری به مردم است؛ اصل این است که آنها با رای مردم از دل این صندوق ها بیرون آمده اند.

امام جمعه نیر در ادامه خطاب به دولت محترم گفت: طی این چند سال که مرتب رفع تحریم ها و مذاکره بوده اید و بعد از آن هم دنبال انتخابات؛ اکنون انتخابات هم تمام شد، حال مشکل مردم مانده است؛ چه برنامه ای دارید؟ چه راه کاری دارید؟ برای اینکه اقتصاد ملت تقویت شود چه خواهید کرد؟

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مشکل اقتصاد مردم مشکل درون نظام و مملکت است چرا گوش نمی کنید به حرف مقام معظم رهبری که فرمودند اقتصاد مقاومتی، چقدر باید بگویند و شما برعکس عمل کنید؛ این مردم با حضورشان در انتخابات وظیفه اشان را عمل کردند، حالا نوبت شماست.

حجت الاسلام دهقانپور افزود: این مردم نظامشان و رهبرشان را دوست دارند؛ شما را به خدا کاری بکنید برای این مردم؛ اینها پشتوانه های نظامند؛ چرا کاری برای دلگرمی این مردم نمی کنید؟ به فکر معیشت مردم و خدمتگزاری باشید.

وی خطاب به دولت گفت: آنقدر نگاهتان به بیرون کشور بوده است که صدای رهبری هم درآمده، ایشان فرمودند: چه قدر زشت است که انسان در این روزنامه ها می خواند پرتقال و سیب مردم بالای درخت باشد و شما واردات میوه داشته باشید؛ این زشت است که چندین تن سیب زمینی کشاورزان را دفن کنید به فقرا و مستمندان ندهید به بهانه اینکه ما تنظیم بازار می کنیم.

گفتنی است در ایام تبلیغات انتخابات یکی از عناصر رادیکال و تندروی اصلاح طلب تفتی با سخنرانی در بخش نیر به حمایت از سران فتنه پرداخته است.

متاسفانه اصلاح طلبان تندروی تفتی در این ایام بدون در نظر گرفتن هیچ گونه حدودی به حمایت از سران فتنه و حتی زیر سئوال بردن ارکان نظام پرداخته اند.

ارسال نظرات