در دومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانشجوی استان کردستان
صبح امروز 270 دانشجوی دختر دانشگاه های استان کردستان در قالب یک کاروان از محل مزار شهدای دانشجو دانشگاه کردستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۹۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز یکشنبه 16 اسفند 270 دانشجوی دختر دانشگاه های استان کردستان با بدرقه ی جمعی از مسئولین دانشگاه های استان در قالب یک کاروان از کنار مزار شهدای دانشجو دانشگاه کردستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در مراسم بدرقه دانشجویان گفت: مناطق عملیاتی جنوب کشور, سرزمین ایثار, مجاهدت و فداکاری است سرزمینی است که بهترین های این کشور برای اینکه امروز در امنیت و آسایش باشیم از اصلیترین سرمایه خود که همان جانشان بود گذشتند.

وی ادامه داد: دانشجویان با حضور در اردوی راهیان نور تجدید پیمانی دوباره با اهداف و آرمان های شهدا می بندندو به آنها می گویند اگر آن روز برای امنیت و آسایش کشور رفتید و جنگیدید ما هم میخواهیم مثل شما باشیم که اگر کشور نیاز به حضور در جبهه جنگ داشته باشد ما اماده ایم اگر کشورنیاز به مجاهدت علمی و فتح قله های رفیع علمی داشته باشد ما اماده ایم.

محمدپناه تاکید کرد: اردوهای راهيان نور در پيوند نسل جديد با نسل جنگ تحميلي و آشنايي جوانان با واژه‌هاي عشق، ايثار و از خودگذشتگي نقش انکارناپذیری دارد و باعث می شود که ياد و خاطره حماسه‌آفرينان هشت سال دفاع مقدس که براي حفظ نظام و ارزش‌هاي اسلامي از تمام علايق دنيا گذشتند زنده نگه داشته شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام شیخ الاسلام مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان کردستان گفت: بعضی از مکان ها قداست خاصی دارند و مناطق عملیاتی جنوب کشور یکی از این مکان هاست چرا که انسان های بزرگی در پرتو آن رشد یافته اند و به درجات رفیع کمال رسیده اند.

گفتنی است این دومین کاروان دانشجویان استان کردستان است که راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور میشوند.

در کل 2100 دانشجوی دانشگاه های استان کردستان در قالب 4 کاروان , دو کاروان برادران و دو کاروان خواهران اعزام میشوند
ارسال نظرات