دومین مجمع عمومی دوسالانه سازمان بسیج کارگری کشور به مدت دو روز در خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۶۹۵۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،مجمع عمومی سازمان بسیج کارگری کشور در تاریخ 12 و 13 اسفندماه به مدت 2 روز در مشهد مقدس با حضور مسئولین بسیج کارگری سپاه های استانی و اعضای شورای قشر کارگری استان ها، برگزار گردید.در این مجمع کارگروه های تخصصی برای بررسی مشکلات و معضلات صنعت و تولید کشور و مسا ئل و مشکلات  و نحوه کمک بسیج به این قشر مطرح و راهکارهای آن بررسی شد.

از سخنرانان جلسه پایانی این مجمع سردار نقدی  رئیس سازمان بسیج بودند که با استفاده از ویدئو کنفرانس سخنرانی کردند. وی تکیه بر توان داخلی و دوری از مصرف گرایی را مهمترین راهکار در پیشرفت اقتصادی و پیروزی در جنگ اقتصادی دانستند.

در این مجمع همچنین دکتر حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بودند.

سردار فرهادی مسئول مرکز اندیشه و راهبردی بسیج سخنران پایانی این مجمع بودند که به صحبت درباره  وظایف خطیر مجمع در آینده پرداختند.

از اهداف تشکیل شورای بسیج کارگری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ـ مشارکت حداکثری صاحب‌نظران و اندیشمندان عرصه های صنعت و تولید و معدن در اداره و پیشبرد همه جانبه تشکل بسیج کارگری کشور

2ـ پایش محیطی شرایط موجود عرصه ی صنعت و تولید سراسر کشور  با تحلیل  نقاط قوت ،ضعف، فرصت ها و تهدیدات  وارائه راهکارهاپیشرفت  به سوی هدف با حداکثر استفاده از ظرفیت ها و توانایی ها و عبور از موانع و مشکلات.

-3 ایجاد وحدت و هم افزایی فکری و عملی.

4 ـ پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی و ارتقاء کیفی آنها در جامعه ی کارگری کشور  .

 5 ـ ظرفیت سازی برای جذب حداکثری و سازماندهی و هماهنگ سازی همه‌ی وفاداران انقلاب اسلامی در جامعه ی کارگری سراسر کشور  برای حضور در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی.

-6 ارتقاء فرهنگ کار تشکیلاتی و کادر سازی بسیج جامعه ی کارگری سراسر کشور .

-7 کمک به کار آمد سازی عرصه ی صنعت و تولید  از طریق حمایت و پشتیبانی از اقدامات سازنده مسئولین اجرایی جامعه ی کارگری سراسر کشور.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات