امام جمعه زاهدان با هشدار به اين مطلب كه دشمنان سعي دارند بين نيروهاي مسلح و مردم گسل و جدايي ايجاد كنند، عنوان داشت: اقتدار نظام در گرو پشتيباني مردم است
کد خبر: ۸۶۴۶۹۵۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگارخبر گزاری بسیج ، آيت الله سليماني نماينده ولي فقيه و امام جمعه زاهدان شب گذشته (15 اسفند) در محفل انس با قرآن با موضوع شهداي گمنام نيروي انتظامي استان بيان داشت: پاسداشت و احترام به شهدا يك ارزش است، این ارزش به قدري بالاست كه مقام معظم رهبري در مورد آن فرمودند كه تكريم از شهدا كمتر از شهادت نيست.

 وي افزود: تجليل از شهدا در لقاي محفل انس با قرآن ارزش مضائف دارد زيرا كه حاضران در اين محفل در دريايي بيكران قرآن شناور مي شوند.

 امام جمعه زاهدان تصريح كرد: شهدا به خاطر قرآن به شهادت رسيدند و اكنون نوبت ماست که با خواندن قرآن، آيات قرآن را به روح شهدا هديه كنيم.

 آيت الله سليماني خاطرنشان كرد: فرماندهي نيروي انتظامي استان مي توانست اين محفل را در مسجد امام رضا عليه الاسلام نیروی انتظامی برگزار كند اما آنان مي خواهند با برپايي اين محفل در مسجد جامع مردمي بودن خودشان را به اثبات برسانند.

 وي با بيان اينكه ترديدي نيست كه پليسي قدرتمند است كه مردمي باشد، افزود: پيوند نيروهاي مسلح با مردم و بالعكس آن براي كشور افتخار آميز به حساب مي آيد.

عضو مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: همين شعار مردم فداي ارتش و ارتش فداي مردم بود كه رژيم 2500 ساله شاهنشاهي سقوط کرد.

 آيت الله سليماني با هشدار به اين مطلب كه دشمنان سعي دارند بين نيروهاي مسلح و مردم گسل و جدايي ايجاد كنند، عنوان داشت: اقتدار نظام در گرو پشتيباني مردم است.

 گفتني است، اين محفل انس با قرآن با موضوع شهداي گمنام نيروي انتظامي استان با حضور مسئولان لشكري، كشوري، فرماندهان نظامي و انتظامي، خانواده شهدا و ايثارگران در مسجد جامع زاهدان برگزار شد
ارسال نظرات